Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er absolutt sammenlignbare og jeg vil også mene at dagens A4, fordi den er nyere, på de fleste områder er en bedre bil enn E91. Den har bedre motorer (iallefall i den rimelige enden av skalaen), den er mer moderne all over og interiøret er fantastisk. Størrelsesmessig trekker A4 også det lengste strået, men jeg vil tro at den nye 3-serien (F30) som kommer til neste år endrer på dette bildet. Husk at E90/91 etterhvert er en 6 år gammel konstruksjon og i dette markedet er dette lang tid. Både 3-serien og C-klassen (Mercedes-Benz) står derfor for utskifting de neste to årene.

Skrevet

Vi tenker ganske likt :)

Er Audien bare marginalt større enn E91'n? Eller er Audien nærmere E61 i størrelse? Tenker fortsatt på innvendig plass...

Skrevet

Dagens A4 er klart mindre enn E61. Akselavstanden er hhv. 2808 mm vs. 2886... altså nesten 8 cm mer i favør av BMW´en. E91 har en akselavstand på 2760 mm. Knapt 5 cm mindre enn A4. Jeg har kjørt samtlige av disse bilene og mitt inntrykk når det gjelder innvendig plass korresponderer med forskjellen i akselavstanden.

Skrevet

Hva med kvalitet på A4 og E91? Litt nysgjerrig for har selv en E61 og synes den er ganske mye bedre enn A6 mtp opplevd kvalitet (som jo kan være meget farget av min smak og ikke dermed sagt er rent objektivt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...