Saltkjelen Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Debatten er godt i gang på bmwccn forumet. Det er tross alt bmwccn sitt offentlig forum, er ikke sikkert at vi i styret får med oss alt her på bimmers! Mye bedre å ha alt samlet i en tråd på bmwccn, enklere for oss i styret å forholde oss til bmwccn forumet! Det er vel på tide å innse at BMWCCN forumet ikke er creme de la creme? Det er kanskje 10 aktive brukere som poster "daglig", og 20 halveis passive som skriver noe en sjelden gang. Jeg også er enig med King B om at klubben virker til å dø ut. Jeg vil tro at flerparten av de som kommer på CCN sine treff, er aktive brukere av bimmers, og ikke CCN sitt forum.. og hva er feil med å ha _EN_ tråd her inne som _EN_ av styremedleme kan sjekke innimellom? En annen ting er jo at CCN styremedlemer reklamerer her inne hver gang det er ett hovedtreff, må jo være en grunn til det? Det er ikke for at CCN skal være snille og 'hjelpe' folk å huske treffa. Det er vel mer at man trenger større oppsluttning? CCN forumet er kanskje det offisielle, men det hjelper lite når ingen bruker det. Mulig jeg tar feil.. Enig med øvre taler. Den økte medlemskontigenten til 600kr per år bidrar heller ikke til tilstrømming av medlemmer. Jeg tror faktisk at de fleste medlemmene har fått nok av prat og lite handling de senere årene med rot og kaos og har av den grunn sett seg rimelig lei. Meg inkludert er lei av bare prat og ikke handling, i tillegg til økt medlemskontigent latt være å betale for årets medlemsskap.. Selv nettsiden er fortsatt en skandale etter enorme pengesummer til utvikling.. Godt jobbet!
hagenisse Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 BMWCCN bør på sine treff åpne for "alternativt sporvalg"! Så lenge sjåførene i denne gruppen holder bilene sine innenfor banen, samt viser hensyn til de andre sjåførene som også kjører "alternativt sporvalg" - bør det ikke være noen grunn til å heve det sorte flagget! Nå har det jo vært alternativt sporvalg-heat på noen treff. Oppmøte var ikke all verdens og bortsett fra norges svar på Tsuchiya, Rune B, så var det vel ikke så veldig interessant å se på heller. Dessuten virker det som de fleste baserer hvordan man får kjøre på et veldig strengt treff som var for noen år siden. Man får faktisk slædde overraskende mye på bmwccn-treff nå. Kjører man fullstendig tulling eller røyklegger halve banen (upraktisk når det kommer andre..) blir man vinket av, men det skulle da bare mangle. Ellers er det mange meninger.. noen ønsker helst å kun se orginale familiebiler på banen, andre ønsker mer drifting og jeg vil helst ha banen alene. Kan ikke tilfredstille alle.
Joachim_M5 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Gidder ikke skrive et så langt innlegg som jeg kunne skrevet, men jeg er fullt ut enig i at både klubben og treffa bør "sprites" opp. Jeg og maaange andre har for lengst gitt blaffen i hele BMWCCN, og det er fordi at det hele greia på mange fremstår som litt forgubbet, og særere og særere for hvert år. Hvis du ikke er "Originalteile" opp over ørene og ikke kjører 318is (grunnet vektfordeling) i idealspor så er du bare en bajas... Klubben og treffa trenger litt mer fres, og nå er vel rette tida mer enn noen gang, iogmed at Gatebil for fulle mugger er på tur til å bli en lekeplass for storgutta med mye penger og strøkne biler... Forsåvidt inget problem for min del da jeg har en fin e30 med 640 hjulhester, men jeg synes hele gatebil-konseptet begynner å suge. Så om BMWCCN begynner å "dra på", så vil de nok etterhvert dra mye folk til treffene... blei litt langt likavæl....
Morty999 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Jeg kjenner mange mennesker (inkludert meg selv) som finner det totalt uinteressant å stille opp på et banetreff i regi av BMWCCN. Det er den trauste fasaden og det snevre kjørestil-synet som frastøter (dessverre..) Åpne øynene, endre synet, møt fremtiden - høst frukter
///M85 Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 vi medlemmer av klubben gjør det til at det eksisterer en klubb, svikter medlemmene vil klubben kunne få problemer og gå konk. vi har ikke betalt medlemsavgiften bare for å få noen Fahrfreude i året, eller rabattavtaler, vi betaler en kontigent hvert år og med de pengene drives klubben samt fra bmw treff. jeg anbefaler alle medlemmer som er med i klubben gå sammen og ta dette opp med styret at vi ønsker alternativt sporvalg/drifting i program for de dagene det er BMWCCN treff, jeg tror klubben vil trekke seg flere betalende medlemmer, noe som er positivt for klubben, drifting har kommet for å bli. +1
SSM Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Nå har ikke jeg lest alle innleggen her fullstendig. Jeg synst alternativ sporvalg, eller drifting, er morro og synst det er greit med slike heat under banekjøring. Det er også morro med drifte frie heat. Jeg kjører ikke på Gatebil for det er så mye herjing og kjøring over evne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå