Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da :D

Undskyldninger er for tapere! Vinnere går hjem og senker bilen sin ;)

Om 3 uker ligger Lasse lavt på bakken med et sett drøye dassruller av noen sommerfelger :twisted:

Ikke avslør alt nå da :P

Jo avslør alt da! Vi liker ikke hemmeligheter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da :D

Ny unnskylding skal vi klare og skaffe min er t baken opp til huset starter for bratt så senker eg bilen 1mm så har eg ikke mere igjen av fronten :uh:

men skal fikses til våren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg endelig fått rota meg til å senke vogna! Er klar over at det er veldig behov for spacere her, så det kommer ;)

Har montert Supersport Black Evolution

Dårlige mobilbilder, skal få ordnet noe bedre senere.

IMG_20120121_124828.jpg

IMG_20120121_124836.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du dette senkesettet fungerte? Fornøyd? :)

Synes det fungerte bra, greit å montere (selvom vi brukte lang tid på den ene siden, da vi ikke helt skjønte patenten, men jeg fikk god hjelp av blandt annet Kebabtralle, Saltkjelen og FCbayern).

Har ikke kjørt mye tilnå, men bilen virker tight og stiv å kjøre, selv uten å bytte dempere bak (byttet kun staget til nivåreg som fulgte med i esken).

Sjå der ja, ser meget bra ut med senk!

Ser du kjøpte samme coilovers som meg, fornøyd sålangt? :)

Er fornøyd med høyden for vinteren, men det blir lavere til sommeren ;)

Så langt er jeg kjempefornøyd, får bare håpe at den følelsen forblir slik den er idag :P

Ble bra dette Lasse, Nå er det bare å vente til snøen blir borte så du får enda mer bakkekontakt :P

Tusen takk for det! Trenger bare å få space'a ut hjulene, slik at de ikke sitter 10cm inn i bilen.

Til sommeren blir det å skru enda litt ned, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!! Dette var forbedring fra monstertrucken du kjørte før!:P kunne jo nesten vært x5:p

Nå må du nesten finne noe annet å mobbe meg for, for nå er det ikke lenger XC39 :P

Men om jeg skal kunne få bilen inn på tomta nå om vinteren, så kan den ikke vært stort lavere enn nå, men nå viler hjulbuen godt over dekket, så jeg er fornøyd med dette som vinterhøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!! Dette var forbedring fra monstertrucken du kjørte før!:P kunne jo nesten vært x5:p

Nå må du nesten finne noe annet å mobbe meg for, for nå er det ikke lenger XC39 :P

Men om jeg skal kunne få bilen inn på tomta nå om vinteren, så kan den ikke vært stort lavere enn nå, men nå viler hjulbuen godt over dekket, så jeg er fornøyd med dette som vinterhøyde!

Hehe :P ja må finne deg noe annet å mobbe deg for nå gitt :P men fra spøk til revolver, bilen din kledde å bli litt mer jordnær! var lekkert dette ;) ta et par bilder på jobben da, tørr og fin og lav, så man får sett det ordentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...