Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joa:p men det er ventetid da:p spray er også enkelt;)

Fort gjort å få skjoller også, så i min bok er folie best på alle punkter :P

Så veldig bra ut det der Lasse! :) Har du tatt baklyktene også eller skal du ha de originale?

Takk for det, har ikke tatt baklyktene enda nei, skal ta de også, men må bytte de indre delene av lyktene først, så jeg venter til det ;)

Ble rått Lasse. Ikke høyeste bilen i gata akuratt. Liker egentlig den facelift fangern din, skiller seg litt ut fra slør m-tech bilene, selv om det selvfølgelig er drit kult det også.

Takk for det, jeg er også veldig tilfreds med facelift fangeren, og har bestemt meg for å beholde den slik den er nå, blir ikke M-fangere på den verken forran eller bak.

Kan vel legge til at jeg har vært og fått hjelp av Ole Martin på Alf Lie Motor idag, og bilen er nå vesentlig lavere bak, har ikke tatt bilder da den ser litt sigen ut i ræva akkurat nå, inntil jeg får skrudd ned forran også. Klarte dessverre å ødelegge den skrua som strammer justeringshjulet på coilovern, så jeg må ut med demperbeinet igjen, og det hadde jeg ikke tid til idag, så det blir tatt i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for søndag ? :)

Ser ikke sånn ut for øyeblikket, hadde en økt idag hvor jeg har senka enda mer forran og bak. Bilen har sigi sammen bak så mye at bilen subber på felgkanten, så har en liten jobb forran meg der. Forran ble det så lavt at jeg knapt kom meg ut av garasjen, så måtte heve den litt igjen. Problemet ligger bak, samt å få shine'a opp bakfelgene igjen.

Skal holde deg oppdatert på om jeg joiner søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa, hvordan blir det? :)

vet hertfall at en ny bileier har jævlig lyst til og kjøre kollone oppover med nye e38`n sin! ;)

Så det på face :P Skal bare få i meg no kost nå, så skal jeg prøve å få orden på ting :P

Hva skjer på søndag? I morgen..?

Ikke så nysgjerrig nå B :P

Er no BMWCCN greier på Gardermoen Raceway :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...