lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Apropos lav, skal du senke den mer foran nå da, siden den ble sluppet ned mer bak ista? Synes ikke den e38'n fortjente peoples choice jeg.. Flere andre som hadde fortjent den bedre! Har ikke bestemt meg for om jeg skal ned forran eller opp bak Kuleste er ned forran, men da sliter jeg på jobben, samt at jeg trolig må bytte spacere. Men mest sannsynelig blir det ned forran ja Enig, den sjueren var tøff, for all del, men det var mye som hadde fortjent det mer, uten tvil. Han skulle heller fått prisen for mest plaging på turtallsperra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Siden du har touring syns jeg ikke du skal skamsenke. Hele vitsen med touring er jo god plass, hvis du subber med et par felger / dekk bak der blir jo hele bilen poengløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Siden du har touring syns jeg ikke du skal skamsenke. Hele vitsen med touring er jo god plass, hvis du subber med et par felger / dekk bak der blir jo hele bilen poengløs. Har nivåregulering bak (les: luftregulert fjæring), så spiller ingen rolle hva som lastes bak i bagasjen. Innenfor rimelighetens grenser vel og merke Syns lav touring er tøft jeg, så 1cm til forran ville gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Ah, da skjønner jeg. Hadde skrudd den ned 1-2 cm foran hvis jeg var deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Ah, da skjønner jeg. Hadde skrudd den ned 1-2 cm foran hvis jeg var deg da 2 går ikke dessverre, da ligger hjulbuen på dekket, og jeg vil ikke fjerne 15mm spacerene, for da flusher ikke buen og felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Nok en gang har jeg og Danielk vært ute å knipset bilder, her er et lite utdrag av resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Det er morro med bilder Ble kult det under hengeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Hos Ramberg/DSV Road i gamle EEK bygget på Berger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hos Ramberg/DSV Road i gamle EEK bygget på Berger ja. I alle dager, godt kjent du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 vil og være med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Har noen timer der for å si det sånn.. Kule bilder. Sotede frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Har noen timer der for å si det sånn.. Kule bilder. Sotede frontlykter? Ser ut til å være et lite mekka for lastebiler på Berger, sto vel 8-10 lastebiler med gardinene trukket for på forsiden av bygget. Lyktene er sotet med en veldig lys ebay film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Dette er bevis på at man ikke trenger ///m plastikk for å gjøre en bil fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Dette er bevis på at man ikke trenger ///m plastikk for å gjøre en bil fet! Takk for det, planen når jeg kjøpte den var å dytte på den M i hue og ræva, men med tiden har det ikke blitt noe M-plast i det heletatt, så nå har jeg bestemt meg for å holde den HELT fri for alt med M forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Denne er blitt rå! Har ikkje vurdert nytt enderør 2x76 eller lignende? Trur det kunne blitt prikken over i-en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå