Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

Dette ble tøft lasse! ;) men du sa det ikke var mye eq på spillern? er det ikke noe hpf eller noe sånt? er mer eller mindre avhengig av å kunne stille lyden bedre enn de simpleste 1-din-spillerne fra 80-tallet :P

så forresten på en preview av android på spillern, LETT at jeg skal fikse det med en gang jeg evt kjøper den! det er jo sweet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ble tøft lasse! ;) men du sa det ikke var mye eq på spillern? er det ikke noe hpf eller noe sånt? er mer eller mindre avhengig av å kunne stille lyden bedre enn de simpleste 1-din-spillerne fra 80-tallet :P

så forresten på en preview av android på spillern, LETT at jeg skal fikse det med en gang jeg evt kjøper den! det er jo sweet :D

EQ er dessverre bare det absolutt mest nødvendige, for meg er dette også for lite, men jeg må nesten bare godta det.

Ang. android har jeg egentlig slått det litt fra meg, med tanke på at alt blir annerledes. Navigasjon trenger internett, skjermen er ikke følsom nok til at jeg tror det blir bra funksjonalitet på det, men dette må vel prøves før jeg kan uttale meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hele tiden tenkt at det blir for mye, men etter å ha titta på litt youtubefilmer så ser jeg store muligheter :D betaler jo for fri bruk av internett på mobilen, og kan dele nettet derifra, så det er på en måte ingen hindring der, pluss at spotify kan jo kjøres uavhengig av mobil eller annet, men er litt nysgjerrig på evt lagringskapasitet for å synce offline-spillelister osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hele tiden tenkt at det blir for mye, men etter å ha titta på litt youtubefilmer så ser jeg store muligheter :D betaler jo for fri bruk av internett på mobilen, og kan dele nettet derifra, så det er på en måte ingen hindring der, pluss at spotify kan jo kjøres uavhengig av mobil eller annet, men er litt nysgjerrig på evt lagringskapasitet for å synce offline-spillelister osv?

Så lenge du har fri tilgang via abonnomentet på telefonen din så ser heller ikke jeg noe problem med å kjøre Android. Så go for it, og hvis det funker allright hos deg, så skal jeg vurderer å prøve jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nå få lønn først, og egentlig kjøpe meg vinterbil da men :P snakket med tobias forresten, ang civicen, og han skal selge faktisk! :P så må bare vente spent på når han tar kontakt :P

Stilig! Da vender civicen tilbake til Ryen antageligvis da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt feedback om spilleren, slikt er fint når man er usikker :)

Pr. idag har jeg selv bare kassettspilleren, så bare å få CD-mulighet er jo et løft... ;)

Media muligheter er det plenty av.

SD kort, usb, aux, ipod også som kjent cd/dvd og radio ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv at det er for lite innstillinger generelt på min spiller (hauligan?) å savner egentli den goe gamle alpine spillere som og leverte bedre lyd til høytallerne en denne gjør. Eneste positive jeg ser i den jeg har nå er Navien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv at det er for lite innstillinger generelt på min spiller (hauligan?) å savner egentli den goe gamle alpine spillere som og leverte bedre lyd til høytallerne en denne gjør. Eneste positive jeg ser i den jeg har nå er Navien :P

Vi er helt tydelig av samme oppfatning. Jeg savner også en hel del innstillinger og funksjoner på min Dynavin. De 2 store plussene er navigasjonen og utseende. Videre utover det så var min tidligere Kenwood KDC-BT60U bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok stemmer det, heldig du som har facelift :) Ja dem jeg har er sånne billige depo lykter, hadde håpa at det kanskje gikk å bare bytte ae ringene i dem serru.

Uansett du får ha lykke til videre med bilen din så kan det hende vi snakkes en dag :wink:

Får bare hilse tilbake til dem som hilser så blir ingen av oss beskyldt for å være arrogante hehe :lol:

Du får kjøpt erstatningsringer for depo lyktene ja, jeg har bestilt fra ebay. søk etter UHP led angel halo for depo, koster bare 800kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...