Gå til innhold

Unngå bump`er og opp`er i tråden

hao
 Share

Anbefalte innlegg

Ser de fleste trådene her inne har mange bump`er og opp`er.

Spesielt for de som ikke får svar på problemet sitt, blir dette veldig negativt da få gidder å lese en tråd når de ser bump gjentatt hele siste side.

Den som har siste innlegg i en tråd har mulighet for å slette dette.

Hvis trådstarter har siste innlegg med feks bump kan han fjerne dette og legge inn en ny en.

Da vil ikke tråden bli lengre etter hvert og mange kommer til å lese og svare på spørsmålet

Ellers er det greit å ha lest retningslinjene for bruk av forumet

viewtopic.php?f=9&t=1547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke bumper en gang i timen og ti ganger på rad ser jeg ingen problem med å bumpe egen tråd. Skriver sjelden bump selv, men bringer den opp ved å tilføye en spesifisering eller lignende. Bump er helt vanlig og utstrakt på de fleste forum i dag så tror det er enklere å slutte å irritere seg enn å håpe at du klarer å snu trenden ;)

Dessuten kunne man jo si at det er like stor ukultur å poste innlegg som dette som like gjerne kunne vært postet i linken du viser til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vel aldri vært et problem :shock:

Tenkte jeg gjorde en god gjerning å hjalp de som har flere sider i tråden sin å bange bumper etter hverandre.

Unnskyld hvis noen ble støtt av innlegget da.

Kommer man med noen tips eller forslag,ser alle det på feil måte.Å blir støtt av det du skriver.Beste er å være like dust tilbake så blir det enda mere trivelig her inne :)

Jeg ble støtt,fy faen å dum det går an å være :wink:

Regner med hao skrev dette for å tipse folk,men det ser vel alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...