Flextron Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Jeg er veldig fornøyd. Takk for handelen! Takk for handelen
Glema Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Gjor seg med coilovers. Og som resten her sier, monter den lille lippa. Gjør underverker
Kai-P. Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Jepp, den er underveis! Alpina-leppa til frontfangeren dukker forhåpentligvis også snart opp.
Kai-P. Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Som seg hør og bør! Ses vi på vårmønstringa, Rich?
Richie85 Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Som seg hør og bør! Ses vi på vårmønstringa, Rich? Tror det blir dårlig med tur på meg i år.. BMWn sliter med bremsekaliper foran som henger. Skal bestille deler imorgen, men tror ikke jeg rekker å få skiftet dette før helgen.. Har heller ikke fått på nye dekk på M-Parallellene, så blir kjørende på skikkelig kantkjørte 17" dessverre... Er vel heller ikke pop med V60 på BMW treff.. Kommer sterkere tilbake..
Lars89 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Med lys? Har hatt den i 3 siste bilene mine. Konge den
Kai-P. Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Med lys, ja. Dette er min andre. Ja, den pynter opp og er behagelig i bruk.
Kai-P. Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Da var firehjulsmåling foretatt, for andre gang. Har planer om å få godkjent senkesettet i ferien. I løpet av nær fremtid skal jeg montere en nyere type M5-ratt i bilen, venter på noen deler jeg trenger for å få gjort det. Fikk også tatt en diagnosetest i kveld. Av den gikk det fram at vanosen trenger nye o-ringer.
mbruer Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Det er ikke lovlige skilt dette? Heh... Men helt klart mye finere enn de nye ja.. Hvor kjøpte du ?
Mantis Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Fin bil du har Jeg ville vurdert å gå til anskaffelse av de nyeste skiltene med N og flagget på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå