Flextron Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Jeg er veldig fornøyd. Takk for handelen! Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Gjor seg med coilovers. Og som resten her sier, monter den lille lippa. Gjør underverker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Jepp, den er underveis! Alpina-leppa til frontfangeren dukker forhåpentligvis også snart opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Lav og fin! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Som seg hør og bør! Ses vi på vårmønstringa, Rich? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Som seg hør og bør! Ses vi på vårmønstringa, Rich? Tror det blir dårlig med tur på meg i år.. BMWn sliter med bremsekaliper foran som henger. Skal bestille deler imorgen, men tror ikke jeg rekker å få skiftet dette før helgen.. Har heller ikke fått på nye dekk på M-Parallellene, så blir kjørende på skikkelig kantkjørte 17" dessverre... Er vel heller ikke pop med V60 på BMW treff.. Kommer sterkere tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Da var baklukelista på plass, også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Ny girkule underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 ....og montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Med lys? Har hatt den i 3 siste bilene mine. Konge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Med lys, ja. Dette er min andre. Ja, den pynter opp og er behagelig i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Da var firehjulsmåling foretatt, for andre gang. Har planer om å få godkjent senkesettet i ferien. I løpet av nær fremtid skal jeg montere en nyere type M5-ratt i bilen, venter på noen deler jeg trenger for å få gjort det. Fikk også tatt en diagnosetest i kveld. Av den gikk det fram at vanosen trenger nye o-ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Nye skilt ankom i dag. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Det er ikke lovlige skilt dette? Heh... Men helt klart mye finere enn de nye ja.. Hvor kjøpte du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Fin bil du har Jeg ville vurdert å gå til anskaffelse av de nyeste skiltene med N og flagget på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå