Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en E91 320d xDrive. sliter med sporing på bilen. Og derfor lurte jeg på om det ville være bedre med større dim bak enn foran. kjører nå med 225/45-17 rundt om. Så ville det bli bedre med 255/40-17 bak og 225/45-17 foran? Eller vil det ikke hjelpe på sporingen? Og om det 255/40-17 passer på 8x17 felger?

Svar mottas med et smil :D

Skrevet

Det dumme med 225/- er at de passer rett ned i sporene på veien, gå enten opp eller ned i bredde å du skal se det blir bedre:)

Velg også en type dekk med avrundede kanter, ungå billige dekk med "firkant" form :)

Men 225 er jo billig.

Skrevet
Det dumme med 225/- er at de passer rett ned i sporene på veien, gå enten opp eller ned i bredde å du skal se det blir bedre:)

Velg også en type dekk med avrundede kanter, ungå billige dekk med "firkant" form :)

Men 225 er jo billig.

Takk skal du ha. Men tror du at det vil hjelpe med 255 bak? Burde bli mer retningsbestemt. :)

Skrevet

Er nok run flat dekkene som kan for det ja som E.H.D sier.. Jeg hadde en grusom sporing på E91`n på sommerdekka i originale 17" dimensjoner (225.45 og 255.40 tror jeg).. Ingenting på vinterdekka i 16", og heller ingen sporing etter jeg monterte 20" felgene..

Skrevet

Takk skal dere ha. Tror også runflat har noe og si på sporinga, tror også at xDrive systemet bidrar til sporing. Men driver å prøver 225 uten runflat for tiden, så vi får se hvordan det går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...