LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 TRF-Racing på forumet gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 må undersøkes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Han har 4 forskjellige stage til denne motoren.. Det værste er på 340 hk... men da trur jeg girkassa sier takk for seg. Sletter all pjattinga våres jeg. Fåkke sletta.. I morra får jeg diagnosen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 så da ses vi imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Ja hvis den kommer så må vi få til det.. ;P SKAL gjøre det ifølge posten, men du veit aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 da ses vi om en uke..haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 for det første...jeg har 272hk...du har original 218..skal mye til for å få 265diesel hk i din... Nå har faktisk denne motoren vesentlig enklere tuningpotensiale enn V8eren din. ESS gir f.eks 275hk og 600Nm i denne motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 hmm.. han har jo bare chippa den? får man virkelig så mye ut av en chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Ja, for biler med turbo så er det en relativt smal sak å hente ut en del hestekrefter.. For selvpustende bensinbiler er turbo eller kompressor tingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 njeeeh...holder meg til NA motor foreløpig så får turboen fungere i alfaen istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svidd-gummi Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Jasså er det den karen =) Får se og få ut litt mere bilder a? hadde vert smukk og se noen bilder av de nye lysa i dørene og slikt. og ikke mist det lekre inntriøre =) pen bil Lasse det skal du ha.. og fy faen som den fløtter seg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 njeeeh...holder meg til NA motor foreløpig så får turboen fungere i alfaen istedet Du ass, må tåle at folk har feitere bil enn deg. Tror innerst inne at du også ønsket deg en diesel men måtte tømme grisen for å kjøpe en GRØNN bensin som har rulla opp og ned melkeveien.. Flott sjuer forresten.. Veldig spent på felgvalget ditt.. Men gå for bredere bak, E65 kler det synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 for det første...jeg har 272hk...du har original 218..skal mye til for å få 265diesel hk i din... Nå har faktisk denne motoren vesentlig enklere tuningpotensiale enn V8eren din. ESS gir f.eks 275hk og 600Nm i denne motoren.. Er du (eller andre her) dreven på dieseltuning? Jeg har Hartge chip 253hk i min 730d, orginalt 218hk. Den ha bare gått 105000km men etter at det ble mye langkjøring (23 mil om dage) så begynte den å skodde noe helt jævlig når jeg først gå bånn gass.. Er det ikke optimalt med chip på pendlerbilen? Forbruket gikk faktisk ned til 0,52 l/mil med 22" , 0,84 blandet på den computeren som ikke slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 njeeeh...holder meg til NA motor foreløpig så får turboen fungere i alfaen istedet Du ass, må tåle at folk har feitere bil enn deg. Tror innerst inne at du også ønsket deg en diesel men måtte tømme grisen for å kjøpe en GRØNN bensin som har rulla opp og ned melkeveien.. Hehe...driter nå langt opp i om jeg ikke har den feteste bilen..men jeg kjøpte min lenge før deg Og det med å tømme grisen...njeeh...tjener nok til å kjøpe meg akkurat den bilen jeg vil ha! Og grønn og beige kombo er noe jeg faktisk liker, og har hatt på flere andre biler, samt på gamle coupeen jeg har stående! ser heller ikke poenget med at du faktisk blander deg inn når jeg ikke har hatt en samtale med deg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Vet ikke helt hvem som blandet seg inn først her ved å si at det var feil motorvalg...hva med å legge dritten død? Pen bil, skulle ønske jeg hadde sjuer selv, men det får holde med E39 så langt...får se hva det blir i fremtiden Hva har denne av utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå