jon///M Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 heisann, vurderer og selge mine 95mod m5 nurburgring bremser. helt flette nye orginale (flytende) skiver forran (345x32mm) og bak (328x20mm), ligger fortsatt innpakket i plast, kunn tatt ut en skive og inspisert den. nye orginale klosser forran kun monter i calipter, komplett nytt håndbremse system, nye stålomspunnende slanger til e34 m5, orginale 4 stempla caliptere forran di med ///M støpt inn i siden, orginale 1 stempla caliptre bak med ///M støpt inn. dette er skikkelig gromme bremser som atpåtil er orginale bmw. ikke mange ganger man finner disse for salg!! høystbydende over 10 000. må ikke selges derfor kan dere spare dere skambud
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 kan foresten si for di som tror dette kan være dyrt så koster skivene forran 2900kr PR STK på gs!og skivene bak 1800kr pr stk!
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 og helt nye caliptre koster 5500 pr stk på koed! nå er ikke disse nye, men i god stand fordi
iittala Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 11k? Forutsatt at de befinner seg i henteavstand fra Oslo.
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 bud notert, delene befinner seg i nord trøndelag. men dette kan sendes
iittala Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Nord-trøndelag er akkurat henteavstand.. Du har ikke noen bilder av calipperne da? Er stemplene inspisert for rust? I hvilken tilstand er mansjettene? Donorbilen hadde kanskje servicehefte som dokumenterer bremsevæskebytte i foreskrevne intervaller (for å unngå rust). Missa akkurat (pga ferien selvsagt) et identisk sett som var annonsert for 13k inkludert komplett for- og bakstilling. Det var i Sverige riktignok, men også i henteavstand.
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 ikke noen bilder av di akkurat nå. di ser bra ut, di forran har jeg pusset ned og lakkert sort me gull skrift. mansjettene ser og bra ut, nå er ikke caliptrene nye men har selv testet di før jeg demontere di pga bytte av skiver og klosser. men har ikke rukket og montere sammen igjenn før jeg nå heller legger det ut for salg
iittala Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Ok.. Hmm, det er mye penger for brukte bremser. Dersom jeg byr 12k, hvordan stiller du deg da i etterkant hvis det skulle vise seg å være rust på et eller flere av stemplene? (har brent meg på brukte bremser før serru..)
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 kan jo selvsakt ikke garantere hvordan det ser ut inne stempla. har ikke så lyst til og demontere og se heller da jeg ikke har vert ut med slikt tidligere. kan vel bare garantere at di funket da jeg prøvde di, bare at da var det kast i en bremse skive. skal se om jeg får tid til og tatt noen bilder av alt i morgen.
iittala Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Den beste garantien for rustfrie stempler uten å inspisere dem visuelt er jo at bremsevæsken er byttet regelmessig. Vet du noe om hvor ofte dette er gjort? Bilder er ikke så viktig for meg, jeg vet hvordan dette ser ut, men det er sikkert andre som er interessert (selv om jeg ba om det et par innlegg lengre oppe).
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 jeg aner ikke om bremsevesken er regelmessig byttet da det ikke er så lenge siden jeg skaffet di selv
jon///M Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 ok, stopper bud runden i morgen kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå