Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, vurderer og selge mine 95mod m5 nurburgring bremser.

helt flette nye orginale (flytende) skiver forran (345x32mm) og bak (328x20mm), ligger fortsatt innpakket i plast, kunn tatt ut en skive og inspisert den. nye orginale klosser forran kun monter i calipter, komplett nytt håndbremse system, nye stålomspunnende slanger til e34 m5, orginale 4 stempla caliptere forran di med ///M støpt inn i siden, orginale 1 stempla caliptre bak med ///M støpt inn.

dette er skikkelig gromme bremser som atpåtil er orginale bmw. ikke mange ganger man finner disse for salg!!

høystbydende over 10 000.

må ikke selges derfor kan dere spare dere skambud

Skrevet

kan foresten si for di som tror dette kan være dyrt så koster skivene forran 2900kr PR STK på gs!og skivene bak 1800kr pr stk!

Skrevet

Nord-trøndelag er akkurat henteavstand.. Du har ikke noen bilder av calipperne da? Er stemplene inspisert for rust? I hvilken tilstand er mansjettene? Donorbilen hadde kanskje servicehefte som dokumenterer bremsevæskebytte i foreskrevne intervaller (for å unngå rust).

Missa akkurat (pga ferien selvsagt) et identisk sett som var annonsert for 13k inkludert komplett for- og bakstilling. Det var i Sverige riktignok, men også i henteavstand.

Skrevet

ikke noen bilder av di akkurat nå. di ser bra ut, di forran har jeg pusset ned og lakkert sort me gull skrift. mansjettene ser og bra ut, nå er ikke caliptrene nye men har selv testet di før jeg demontere di pga bytte av skiver og klosser. men har ikke rukket og montere sammen igjenn før jeg nå heller legger det ut for salg

Skrevet

Ok.. Hmm, det er mye penger for brukte bremser.

Dersom jeg byr 12k, hvordan stiller du deg da i etterkant hvis det skulle vise seg å være rust på et eller flere av stemplene? (har brent meg på brukte bremser før serru..)

Skrevet

kan jo selvsakt ikke garantere hvordan det ser ut inne stempla. har ikke så lyst til og demontere og se heller da jeg ikke har vert ut med slikt tidligere. kan vel bare garantere at di funket da jeg prøvde di, bare at da var det kast i en bremse skive.

skal se om jeg får tid til og tatt noen bilder av alt i morgen.

Skrevet

Den beste garantien for rustfrie stempler uten å inspisere dem visuelt er jo at bremsevæsken er byttet regelmessig. Vet du noe om hvor ofte dette er gjort?

Bilder er ikke så viktig for meg, jeg vet hvordan dette ser ut, men det er sikkert andre som er interessert (selv om jeg ba om det et par innlegg lengre oppe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...