Gå til innhold

Min BMW 525DA 2002 M-Sport

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger da ut neon bilder av biler jeg har hatt, og som jeg har.

Cosworth'en har jeg nå. 1992 Cosworth 4x4 Limited.

Meget godt holdt bil, som er i orginal stand. Ikke vært trimmet!!!

Sånn skal den forsatt være. Denne fikk jeg kjøpt i februar.

i7qvnczzqsy2xcotklui.jpg

68dl3vx6dg7rl8vam08g.jpg

Mercedes Benz E-220 Avantarde 2001 Modell.

Denne hadde jeg like før jeg kjøpte 525'n.

Fant ut at dette var litt gubbebil, i forhold til den.

covxhpexwcxx2uomryzo.jpg

BMW 520i M-Tech, 2000 modell.

Denne solgte jeg i Mars. 116000 på telleren, lite!!

Meget pen bil, godt holdt. Men, denne kan IKKE sammenlignes med 525'n. Det er to forskjellige biler kan man si!=)

1550av09crj9cm8yk5xt.jpg

Har vært den del bilbytte det siste, men nå skal jeg prøve og ha BMW'n en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jaa, nå har det vært rolig en stund. Lenge siden jeg har oppdatert, men det er ikke så mye forandring. Eneste er at BBS felgene er på vinter, 245-40-18. Så er nye sommerfelger på plass. Ble GS BBS LM kopi, i gull senter. Så er ikke mye nytt. Men har nå fått nytt arbeid, så da blir det nokk mere nytt fremover not sommeren. Flrste priritet er M-speil og ny endestuss. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg polerte kanten og vokset det før snøen kom, men tror det snart er på tide igjen. Men jeg venter til jeg får de av tror jeg. Tenkte kansje og sende inn den ene felgen som er litt kankjørt. Den som var der da jeg kjøpte den=) Ellers er det hvite parkringer, og xenonlook i spredern'e. Dette hadde jeg egentlig ikke noe tro på, men det ble veldig fint. Fargen på ringene og sprederne ble omtrent lik. Kan ta noen vinterbilder og legge ut en dag. Fikk billige sommerfelger da. 8,5 og 9,5" BBS LM Replica til 5000, med dekk. Det var bare likk klarlakk som hadde flaknet på bakfelgene, og ingen var kantkjørte! Savner du bilen M-TECH?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg polerte kanten og vokset det før snøen kom, men tror det snart er på tide igjen. Men jeg venter til jeg får de av tror jeg. Tenkte kansje og sende inn den ene felgen som er litt kankjørt. Den som var der da jeg kjøpte den=) Ellers er det hvite parkringer, og xenonlook i spredern'e. Dette hadde jeg egentlig ikke noe tro på, men det ble veldig fint. Fargen på ringene og sprederne ble omtrent lik. Kan ta noen vinterbilder og legge ut en dag. Fikk billige sommerfelger da. 8,5 og 9,5" BBS LM Replica til 5000, med dekk. Det var bare likk klarlakk som hadde flaknet på bakfelgene, og ingen var kantkjørte! Savner du bilen M-TECH?:P

Ok. Ble de fine igjen når du polerte de? Bør kanskje ha på lakk på kantene hvis du skal bruke de på vinteren. Holder seg litt bedre da! :wink:

Selv er jeg ikke fan av hvite parkringer og spredere. Synes det skal være originalt jeg. :)

Savner bilen ja. Har E61 525DAT nå, men egentlig likte jeg E39'n bedre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de holdt en stund! Men har nokk blitt bedre med lakk ja. Er kjempefornøyd med bilen jeg! Ble faktisk bra med hvite ringer og spredere. Grunnen er at, etter at de byttet frontfanger, så hadde de satt inni sånne xenonlook pærer, så jeg bestillte hvite ringer får og sjekke om det ble omtrent samme Kelvin. Å da ble jeg egentlig fornøyd med det. Får se hva jeg gjør til vinteren igjen. Synes 18" og 245-40 blir litt stort( og dyrt) på vinter... Men gleder meg til jeg får på Lm kopiene:-) godt og høre at du likte E39'n bedre da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...