mujaffas Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Finner man remote på dennne spillern noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Du finner KL15 (tennings strøm) som du kan bruke til remote Bare å ta frem multimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oterpoter Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Kan du utdype hva du mener med kl15? Jeg trenger tenningsstrøm til en usb lader jeg installerer i askebegeret. Kan remote-strøm fra cd53 spilleren brukes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Om du har den "gamle typen" kontakt (17 pins), kan du bruken pin 16 som er "12V Ant Out". Den jeg bruker som remote til forsterkerne mine. Har du den nye 40 pin, ser det ut til at du kan bruke pin 13 "12V Ant Out" Er vel de pins som blir brukt til å styre elektriske antenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Pinne 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå