Milam Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 tror dere dette kan bli for varmt for dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Nei. Det tror jeg ikke. Verre for folka som går ut og kommer borti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milam Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 ja det er nedtur for dem det as. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 sidepipe på en 520 ? øh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Hehe. Den var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Jeg er ikke helt sikker på om ... e34 kler sidepipe. Men kanskje verdt et forsøk? : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 må få kutta de litt i såfall, men henger ikke på greip når det ikke er noe gromt eksosen er festa til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 kapp røra så de blir kortere og på skrå bakover. Så blir det fett! husk lydklipp til oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 eller nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 også pass på og ikke bli stoppa, for det er ikke lovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milam Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 det var da voldsomt i folk skulle være negative a. fjerna det med en gang, satt det bare sånn når jeg skulle sette strakrør bare for å se hva jeg og andre folk synes om det. enig at det hadde vært mye mer fett på en M5 enn 520 ja. men som sagt, har fjerna det, kan kalle det et "tulle" bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milam Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 kapp røra så de blir kortere og på skrå bakover.Så blir det fett! husk lydklipp til oss Tok et lite lydklipp av det også. blei ikke så fin lyd ut av det, blei mye bedre av å ha den rett ut bak. har strakrør fra mellompotta og ut, + kat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Det var jo grisefett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 flere en bare jeg som har side pipe å ja har banebil jeg da, og det er rakrør fy for en lyd. stikker så mye ut til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå