bmw-Kristiansen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 har senka bilen med supersport senkesett.. skulle senke 50mm forran å 35mm bak.. bilen blei over en cm høyere forran en den var før! Fler som ikke har vært heldige med disse settene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 De gamle fjørene har sikkert vært veldig gamle, og sunket sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Jeg senka 50/35 supersport med demper og fjører fra GS, og min ble mye lavere enn orginalt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 min er omtrent som din nå ja.. så den skal fortsatt være så høy forran? er jo mye større klaring mellom hjul og hjulbue forran en bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Tror nok det, men den ble hvertfall mye lavere enn det den var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 okay.. da blir det å kappe noen andre senkefjører da, så den blir lav forran å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Hjulbuen bak på E34 er mye lavere bak enn fremme. Jeg hadde 60/30 på min bil, og det var fortsatt større klaring fremme enn bak. Coilovers er det eneste riktige på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 jepp, nytter altså ikke med noe billige greier da.. så da blir det kapp forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 kappe var ingen løsing.. fjøre passer ikke ordentlig i skåla da.. så da må jeg leve med rævlåg tds da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 haha, er ikke så ille da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 den er for høy forran i forhold til bak.. for stor forskjell i hjulbueåpning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Den vil da sige litt, men det er minimalt. Ellers så kan du jo montere senkeskåler foran, som vil hjelpe med 10mm Senket akkurat min egen bil også, og har akkurat samme problemet. Litt for lav bak, og for høy foran : / Men dette er ikke fra supersport da, og det var 60/40... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Jeg monterte på justerbart fra supersport og bare stilte både foran og bak ca midt på gjengene og den ble greit lav foran. Får ikke finger i mellom. og bak er den "ikke råner" aktig, dvs ikke hjul oppi hjulkassa. Ikke så lett å se på dette bildet, men foran kan den senkes en god del mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 min er omtrent som din nå ja.. så den skal fortsatt være så høy forran? er jo mye større klaring mellom hjul og hjulbue forran en bak.. Er ikke unormalt på e34 med tanke på linjene. Hjulbuen bak ligger jo "lavere" på karossen fra fjør, må nok ha større forskjell enn 60-40 for å "javne ut" det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Tror jeg har noe sånt som 100/20 nå, og da blir det jevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå