Kajmer Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Da har jeg kjøpt en BMW alpina B3 3,3 cab også. Nå har jeg da både bensin å diesel versjonen av alpina. Henter bilen på fredag Bil 1: BMW Alpina D3 biturbo E92 coupe 2009 mod. Bil 2: BMW Alpina B3 3,3 E46 cabriolet 2001 mod. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Gratulerer med enda en alpina! Skal du beholde e92'n også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Takk takk!!Skal beholde begge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Er det denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30250326 Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Er det denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30250326Grom bil! Yes, det er den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Gratulerer med enda en. Høres ut som du har god råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Gratulerer så mye med Alpina nr 2. Blir en grei sommerbil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Gratulerer med enda en. Høres ut som du har god råd. Takk,har banken som er snill med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Gratulerer så mye med Alpina nr 2. Blir en grei sommerbil det der Tusen takk!Skal kjøpe hardtop til den også,men blir sikkert brukt kun om sommer'n. men det blir E92'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hvorfor er livet så urettferdig? Heldiggris! Tror kanskje jeg må gli forbi en gang å beundre litt, bor du i skarbøvika enda? Var der og leverte ett kjøleskap for lenge siden, da du fortsatt hadde E90'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Hvorfor er livet så urettferdig? Heldiggris! Tror kanskje jeg må gli forbi en gang å beundre litt, bor du i skarbøvika enda? Var der og leverte ett kjøleskap for lenge siden, da du fortsatt hadde E90'n jeg bor desverre ikke der lengre, er flyttet til ørsta. men bilene holder seg til Ålesund. jeg var på besøk hos mamma da du kom for å levere kjøleskapet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 gratulerer med to samlerbiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 gratulerer med to samlerbiler! Takker så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Da var jeg på vei til Ålesund med nye bilen, Gud for en gromlyden å fy fy som den går! Ingen kan tørke av smile på dette fjese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå