ceikko Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29901060 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27716640 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29793236 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29444495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Av de er det bare BOSS og Clarion jeg har hørt om før. De andre er nok direkteimport fra Kina. Boss er ikke særlig bra ut i fra kommentarer jeg har lest og jeg ville nok godt for Clarion selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Vel med BOSS så ligger det i navnet -> SØPPEL! Samme kan man regne med med de andre No name spillerne. Så her er eneste alternativer å få for Clarion. Godt og gammelt merke selv om de har tapt seg de også i løpet av tidens tann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 aah, takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisasagen Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Ja, Clarion er eineste som funka. Boss spillera brenner seg veldig fort, Dårlig kjølesystem eller noe sånt.. Du får det du betala for igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Boss har jeg fått erfare at ikke er noe å samle på, og Clarion-spillere har jeg lest mye negativt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bredebrei Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Rockford Punch er insane bra!. spiller meget god og bra lyd!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 har selv hatt boss 1din spiller 7" skjerm, var meget fornøyd men clarion levere god kvalitet dem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Mye rart å få til bil. Men alpine og pioneer har jeg og det er jeg fornøyd med. Tenkte jeg skulle gå for en grym 10" og mye watt. 2 x 12" og en råtten forsterker er det værste som finnes pluss en parrot spiller fra europris da seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Rockford Punch er insane bra!. spiller meget god og bra lyd!. Rart. Har en helt annen erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Rockford Punch er insane bra!. spiller meget god og bra lyd!. Rart. Har en helt annen erfaring. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Rockford Punch er insane bra!. spiller meget god og bra lyd!. Om det er de gamle gode RF`ene så kan jeg si meg enig at dem spiller bra, men ikke dagens, altså fra litt over milennium skifte til dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Rockford Punch er insane bra!. spiller meget god og bra lyd!. Rart. Har en helt annen erfaring. Vel, har du hørt på de gamle RF elementene da? spiller greit dem faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Rockford Punch er insane bra!. spiller meget god og bra lyd!. Rart. Har en helt annen erfaring. Vel, har du hørt på de gamle RF elementene da? spiller greit dem faktisk Kan ikke huske å ha hørt noe gammelt, gammelt, fra RF, det jeg har hørt går bare noen år tilbake. Er ikke heeelt imponert over RF sine produkter for tiden hvertfall...særlig ikke når man ser prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Nei ikke dagens, men før 2000 så var det ganske greit, og ampene i dag er ikke verdt papiret en gang, spiller så klent å dårlig, fysja meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå