Rogern Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Har fått tak på en litt sliten 1992 525 tds. Bilen har passert 330.000km, men motoren virker frisk med unntak av at den jager på tomgang. Automaten er det heller ingenting å utsette på annet enn at jeg fikk beskjed om at den er treg når det er kaldt ute så regner med det blir bedre etter et olje/filterskift. Bilen har vært på eu-kontroll og fikk ganske så mange feil. * Begge traversforingene bak * Nesten alle ledd, stag og foringer i forstilling er utslitt * En demper foran og en bak defekt * Brekket fungerer ikke * Kast i en bremseskive bak Noen planer: * Ny olje på motor, gir og diff. * Bytte alt av ledd, stag og foringer i forstilling Bestillt * Bytte traversforinger, støttestag og brilleforinger bak Bestillt * Nye dempere og fjærer foran og bak Bestillt * Nye skiver, klosser, brekksko bak Bestillt * 3-delte Oz Breyton 8,5 og 10x17" I boks (mangler bakdekk) Det aller aller første som måtte gjøres var å bytte hardykobling. At denne bilen gikk forover er et under Da jeg ikke har bakdekk til hjula jeg skal bruke, tok jeg hjula av e30'en og monterte dem. Monterte nye bremser bak idag og imorgen skal jeg bytte det meste i forstillingen. Skal komme med flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Såg ut som eio grei vogn de der:) var godt utslitt den harykolinga der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Jo, bilen er grei den Har byttet litt forstillingsdeler idag. Det er fortsatt mye dødgang på rattet, så skal prøve å ettertejte snekken litt (finnes det noe diy på det eller er det ikke værre enn å løsne mutteren å stramme litt?) Her er ett par bilder av felgene som skal på (de til høyre) Skal prøve meg litt frem med dekk, da felgkanten stikker litt utenfor hjulbuen. Trenger dekk med en del strekk bak. Synes 245-35-17 er en litt liten dim til en 5-er. Forslag? Felgene er 10" bak og har lav ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Er bare å løsne muttern å stramme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 235/40/17 bak og 215/35/17 foran, de felgene er de råeste felga jeg har sett! HELT sinnsyke, si ifra hvis du selger dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Kjører nå 265 jeg da,men det er med normal et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 235/40/17 bak og 215/35/17 foran, de felgene er de råeste felga jeg har sett! HELT sinnsyke, si ifra hvis du selger dem. Tror ikke de blir solgt med det første, men det ligger av og til ett sett på ebay. Jeg liker dem veldig godt, litt utenom det vanlige Kjører nå 265 jeg da,men det er med normal et. Har mest lyst på 265 jeg også, men det går ikke uten å valse stygt mye eller bredde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Lyst å prøve dem på M3en jeg. Bare å se om det går og hvordan det ser ut. Aldri sett en M3 med slike før tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Ja det må vi prøve når jeg får på dem dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 grattis me 5`r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 grattis me 5`r Takker Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 satan dette blir grooooomt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 der MÅ du ha 235/40/17 for at det skal gå, egentlig 225 vil jeg tru pga subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Dette, blir rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå