hanskr Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Hei nokon som har greie på kor nøye bt er med plomberinga av motor, gir og bakstilling er de bare sjølve plomberinga dei setter på komponentene eller skiver dei ned nummer fra diff, motor/ blokk ? girkasse ? hehe såg på min å plomberinga på girkassa var så talentlaus att om eg tar av kassa så detter plomba ut er stukke opp jgennom begge drenerings hola hehe å på motoren so kan eg bare skifta bunpanna å flytte over så ?????????? er dei virkelig so ubukelege ? takker for svar
Kvasi Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Du vet at det ikke er bare hjemmetrimmere som leser på bilforum ja?
pedro Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Følg boka/ reglene du En av naboen min jobber på BT og da jeg kjøpte meg engelsk bil var hun ute å sjekket om MVA var betalt. OG DET VAR DEN. Driver å bygger om en coupe og en sedan Følger pålegg til punkt og prikke for å unngå trøbbel Ikke legg ut noe på forumet her som viser at du bryter norsk lov og hvis du endelig "må" gjøre det, hold det for deg selv Private meninger om hva man synes om Onkel Politi og Tante Biltillsyn bør nå forbli privat. Å ha rota bort en plombe kan være forskjellen på go and no go.
hanskr Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 selfølgeleg skal eg de men syns de var talentlaus måte å plombere på å ja veit de er eit ope forum å alt de der
kvammis Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Kommer nok mer an på kontrolløren hvor de sitter. Han som plomberte min spurte om jeg hadde noen ønsker på hvor med tanke på de/montering osv. De tar også bilde av plomberingen når den er på plass, ikke noe mer enn det tror jeg..
pedro Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Ja, er så forskjellig. Jeg slapp å plombere min 3,2er Tror ikke jeg må det på Leichtbau 323en min heller. P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå