Eksos Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Lite liv Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ser pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Fin langt ifra, men langtifra fin Knipsa litt idag igjen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Fin langt ifra, men langtifra fin Knipsa litt idag igjen ;P [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Men potensialet er veldig til stede.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Kjekt å høre ^^, Litt finpuss, så er den ikke så aller verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Får man bakrutesenker til E46? Tror det hadde gjort seg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Får man bakrutesenker til E46? Tror det hadde gjort seg på denne Mener enten Schmiedmann, Koed eller GS kan skaffe? Smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Smak og behag ja! Hadde det vert montert på denne, hadde jeg nok ikke tatt meg bryet med å fjerne den, for så å skrape vekk all limen... Men er ikke noe jeg brenner for, så tror den skal få bli foruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hva ser egentlig best ut av de felga som står på nå, og CSL-replika i samme dimensjon? Kjøpte plutselig ett sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg synes CSL. De vil piffe opp looken litt synes jeg. Ikke at de du har nå er kjedelige men CSL ligger litt over disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Prøvemonterte på ene siden... ? Litt spacing, og litt justering av senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 5mm spacer og bittelitt mer senk, så sitter det der knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Prøvemonterte på ene siden... ? [ Bilde ] [ Bilde ] Litt spacing, og litt justering av senkesettet? Dobbelsidig CSL, ja, vil jeg si, disse kledde bilen virkelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Tror kanskje den endelige avgjørelsen faller på CSL ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå