Sanux Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Har et lite problem... Når jeg hadde koplet alt inn i den nye spilleren så vil den ikke spille av lyd (det spraker ikke eller noe i høyttalerene). Har kjøpt riktig Iso adapter etc, men mitt problem tror jeg ligger i den kontakten (12 pin) som orginalt sitter rett under koplingen på orginal-spilleren. Har prøvd å bytte tilbake igjen, og da funker lyden fint, Men jeg klarer ikke å finne noen adapter til den pluggen noe sted (Mekonomen, Bilxtra, Biltema etc) Hvor og hva må jeg lete etter? Tusen takk for svar Edit: Bilen er en E46 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Kva slags originalt anlegg har du? Korleis ser pluggen ut? Kva slags iso-overganger har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 jeg har buiseness kassett-spilleren og 12 høyttalere (mener å huske jeg har 12, 6 foran, 4 i bakdorene og 2 i hattehylla) pluggen er hvit og med 12 hull (type to linjer med 6 på hver linje) jeg har prøvd 2 forskjellige iso overganger, der kun den ene passet (jeg har typen med runde pinner) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Er litt vanskeligt å hjelpe deg uten at du tar bilder, men her er litt utvalg. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=228 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Er for øyeblikket på jobb, så jeg legger ut bilder etter jeg er ferdig men det ser ut som at jeg må ha iso-adapter til aktive høyttalere... takker for hjelpen så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Ny Pioneerspiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Nja ny og ny, er en DEH-P75BT spiller som jeg hadde liggendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Problemet er trolig at org anlegget ditt har en ekstern forsterker som ikke blir vekket til liv uten styrestrøm. Hadde samme problemet på en E36 med HIFI anlegg, der la jeg opp tennings strøm til den originale forsterkeren og alt var i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Fant problemet, løken som hadde lånt spilleren hadde klippa remote ledningen helt inne ved kontakten og deretter tatt og teipa de sammen igjen (uten å avisolere slik at de faktisk fikk kontakt)..... Men jeg er happy, endelig funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Var det jeg skulle frem til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Lyden ble betraktlig bedre med ny spiller, er som natt og dag! visste ikke at det kom til å bli så mye bedre bare ved bytte av spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Originale BMWspillere har latterlig liten utgangseffekt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Og jeg som trodde anlegget spilte "helt greit" før.... det gjorde jo ikke det (ikke i forhold iallefall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå