shoetang Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Har fått forspørsel fra en Jason Hills om min 328i coupe på finn.no. Fikk først en sms fra en server på nettet som het jakewilly1, i den meldingen sto det: Hello, I saw your ad on finn.no, get back to me at jason.hills19@gmail.com, if still for sale. Jeg ble mistenksom med en gang pga han ikke sendte mail direkte til meg gjennom finn.no. Han har sendt et par mail til meg og han sier han ønsker å kjøpe bilen, han ønsker å sette inn pengene til min paypal konto. Han vil eg skal sende han en money request. Det er ikke automatiske svar eg får, det er en i andre enden som svarer på det eg spør om. Trur han vil dra det litt lenger før han vil prøve å dra en eller annen form for scam. Han har spurd etter flere bilder av bilen og adresse hvor shipping agenten hans kan hente bilen etter at eg har mottat pengene... Ringer til finn.no og advarer tenkte eg:) Noen som har vert borti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 styr langt unna!! mange sånne utenlandske som prøver seg for tiden. hvordan fikk han tak i emailen din egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Virket litt mystisk det der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Han jobber vel tilfeldigvis ikke i nordsjøen og har en "agent" som kan komme å se på bilen? Fikk en sånn scam-mail når vi solgte en BMW for ca. et år siden.. Bare tull hele greien Synd du selger den fine bilen btw Du hadde den ikke så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 styr langt unna!!mange sånne utenlandske som prøver seg for tiden. hvordan fikk han tak i emailen din egentlig? Eg fikk en sms som han ba meg kontakte han på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Han jobber vel tilfeldigvis ikke i nordsjøen og har en "agent" som kan komme å se på bilen? Fikk en sånn scam-mail når vi solgte en BMW for ca. et år siden.. Bare tull hele greien Synd du selger den fine bilen btw Du hadde den ikke så lenge? Han har ikke sakt noe om hva eller hvor han jobber... Har ikke lyst å selge, blir vont hvis den forsvinner. Hvis eg ikke får 110 000kr så skal eg klare holde på den. Trangt med penger for tiden:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Kjipt Skulle lett kjøpt den hvis jeg hadde hatt pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Og en annen ting.. Hvem i utlandet er dum nok til å kjøpe bil i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Første tegn, engelsk tekst.. Andre tegn, personen nevner ikke spesifikt hva han er interessert bare at han er interessert i din annonse.. De 2 tingene i samme mail er nok til å vite at du skal bare drite i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Det der er 100% garantert svindelforsøk... Gjør som jeg gjorde og spill med! Ta opp masser av hans tid og få han til å tro at du er interresert i å selge bilen til han. Hvis du fortsetter, kommer han til slutt å be deg om å forhåndsbetale et gebyr til shippingselskapet som skal frakte bilen. Det er disse pengene han er ute etter. Et beløp på ca 6000 kr tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Var borti samme greia da jeg hadde bmw`n ute for salg. Han hadde en agent som skulle komme å se/hente bilen. Da jeg sendte en mail hvor jeg spurte om hvordan han kunne forsikre meg om at dette ikke var svindel, så hørte jeg aldri noe mer Styr unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Seems legit to me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 har fått 4 like sms på sykkelen som jeg har lagt ut for salg nå, bare tull og tøys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 får slike heletiden få agenten til å ta ut cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå