Gå til innhold

Jason Hills, svindel på finn.no?

shoetang
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått forspørsel fra en Jason Hills om min 328i coupe på finn.no.

Fikk først en sms fra en server på nettet som het jakewilly1, i den meldingen sto det:

Hello, I saw your ad on finn.no, get back to me at jason.hills19@gmail.com, if still for sale.

Jeg ble mistenksom med en gang pga han ikke sendte mail direkte til meg gjennom finn.no.

Han har sendt et par mail til meg og han sier han ønsker å kjøpe bilen, han ønsker å sette inn pengene til min paypal konto. Han vil eg skal sende han en money request. Det er ikke automatiske svar eg får, det er en i andre enden som svarer på det eg spør om. Trur han vil dra det litt lenger før han vil prøve å dra en eller annen form for scam. Han har spurd etter flere bilder av bilen og adresse hvor shipping agenten hans kan hente bilen etter at eg har mottat pengene...

Ringer til finn.no og advarer tenkte eg:)

Noen som har vert borti det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber vel tilfeldigvis ikke i nordsjøen og har en "agent" som kan komme å se på bilen? Fikk en sånn scam-mail når vi solgte en BMW for ca. et år siden.. Bare tull hele greien :P

Synd du selger den fine bilen btw :( Du hadde den ikke så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber vel tilfeldigvis ikke i nordsjøen og har en "agent" som kan komme å se på bilen? Fikk en sånn scam-mail når vi solgte en BMW for ca. et år siden.. Bare tull hele greien :P

Synd du selger den fine bilen btw :( Du hadde den ikke så lenge?

Han har ikke sakt noe om hva eller hvor han jobber...

Har ikke lyst å selge, blir vont hvis den forsvinner. Hvis eg ikke får 110 000kr så skal eg klare holde på den. Trangt med penger for tiden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er 100% garantert svindelforsøk...

Gjør som jeg gjorde og spill med! Ta opp masser av hans tid og få han til å tro at du er interresert i å selge bilen til han. Hvis du fortsetter, kommer han til slutt å be deg om å forhåndsbetale et gebyr til shippingselskapet som skal frakte bilen.

Det er disse pengene han er ute etter. Et beløp på ca 6000 kr tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...