Gå til innhold

Diskkrasj på bildeserveren

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oss brukere fortjener vel egentlig ingenting. Er ikke akkurat slik at noen her betaler for å være medlem.

Man burde tvært i mot være takknemlig for at han ikke bare har stengt ned bimmers, siden han knapt har hatt tid til å drive siden det siste året.

Bildeserveren kommer nok opp igjen tidsnok skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide at Gunnar kommer på banen, og viser brukerene den respekt de fortjener. Det er vel flere enn meg som ønsker et svar på hva som skjer.

Ser frem til en snarlig, konkret tilbakemelling.

På forhånd takk.

Mvh

Bent

For en latterlig barnslig kommentar...

Er flere enn deg her som vil ha bildeserveren oppe å gå igjen, men vi sitter ikke å syter som om vi skulle hatt krav på dette alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss brukere fortjener vel egentlig ingenting. Er ikke akkurat slik at noen her betaler for å være medlem.

Man burde tvært i mot være takknemlig for at han ikke bare har stengt ned bimmers, siden han knapt har hatt tid til å drive siden det siste året.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke store jobben og åpne en photobucket account og legge bilder der og linke til i fra forumet! Gunnar fortjener stor respekt for og holde detta forumet her oppe! og bildefunksjon kommer opp igjen når han får tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildeserveren kommer nok opp igjen tidsnok skal du se.

Da hadde det vel vært en ide og tatt noe betalt, og/eller satt det bort til noen som har tid. om det er grunnen til at man ikke får noen tilbakemelling på hva som skjer iht. serveren, og det er et ork og holde på med forumet. Men du forsto vel ikke helt hva jeg ville med mitt første innlegg, noe som kommer klart frem av ditt svar. Så da er vel dette ikke noe mere og diskutere. Takk.

Ellers blir det for dumt og kommentere andre innlegg, da av de som responerer, er det ingen som tar poenget.

Mvh

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du bør begynne å vinkle innleggene dine litt annerledes, mr. Positiv.

Kan ikke akkurat si at det brukernavnet ditt svarer til deg som person...

Hei

Du har nok ikke fått med deg, hva jeg prøver og formidle. Fra min side er det kun et forsøk på og få et konstruktiv svar fra en som vet noe om hva som skjer. Og ikke usaklige tilbakemellinger av brukere på forumet. Om ikke du klarer og forstå vinklingen på innlegget, kan jeg ikke hjelpe for. Det er jo heller ikke meningen, at du skal forstå det.

Dette er da siste kommentar fra meg, blir for dumt med flere innlegg.

Mvh

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min side er det kun et forsøk på og få et konstruktiv svar fra en som vet noe om hva som skjer.

Jeg vet dessverre ikke noe mere enn deg. Dog skal jeg selvfølgelig gi beskjed dersom vi får noen hint vedr. når bildeserver er oppe og går igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du bør begynne å vinkle innleggene dine litt annerledes, mr. Positiv.

Mvh

Bent

Helt greit. Var så mye skrive- og gramatikkfeil uansett, så tror du sparer flere enn bare meg ved å ikke poste noe mer.

Det jeg prøver å formidle er at det går ann å spørre hvordan det går med bildeserveren på en litt mer høflig tone neste gang, så blir du kanskje tatt litt mer seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

Bent

Helt greit. Var så mye skrive- og gramatikkfeil uansett, så tror du sparer flere enn bare meg ved å ikke poste noe mer.

Det jeg prøver å formidle er at det går ann å spørre hvordan det går med bildeserveren på en litt mer høflig tone neste gang, så blir du kanskje tatt litt mer seriøst.

Nok en barnslig og usaklig kommentar fra deg, som ikke har noe med emnet å gjøre.

Mvh

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er standhaftig, Positiv. Det er ikke så lurt da det fremstår som du anklager Gunnar for å vise for liten respekt for brukerne. Og siden jeg er en av "gamle gutta" som har vært leser av forumet siden dets start i 03 syns jeg det er temmelig historieløs påstand.

Jeg er enig med deg at det hadde vært lurt å ansette en admin og evt. ta betalt for et "premium" medlemsskap, og Gunnar har jo vært ganske klar på at han vil selge bimmers.no i lang tid, men under visse føringer slik at forumet blir levende i samme ånd.

Jeg er også veldig glad han ikke har stengt forumet ned, det er jo titt og ofte noe som må ordnes med forum, servere og leverandører. Og han dekker jo alt av utgifter selv eksl. annonsørerhonnorar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er standhaftig, Positiv. Det er ikke så lurt da det fremstår som du anklager Gunnar for å vise for liten respekt for brukerne. Og siden jeg er en av "gamle gutta" som har vært leser av forumet siden dets start i 03 syns jeg det er temmelig historieløs påstand.

Jeg er enig med deg at det hadde vært lurt å ansette en admin og evt. ta betalt for et "premium" medlemsskap, og Gunnar har jo vært ganske klar på at han vil selge bimmers.no i lang tid, men under visse føringer slik at forumet blir levende i samme ånd.

Jeg er også veldig glad han ikke har stengt forumet ned, det er jo titt og ofte noe som må ordnes med forum, servere og leverandører. Og han dekker jo alt av utgifter selv eksl. annonsørerhonnorar.

Det var da veldig så hårsår enkelte av brukerene, er på at jeg synes det er svakt at ikke en eller annen kan gi tilbakemelling på når bildeserveren er oppe og går igjen. Det er nå en uke siden den ble satt ut av drift, og man har ikke hørt noen ting på når den vil være operativ igjen. (hva meg bekjent.) Jeg kjenner da ikke til hvordan admin. systemet fungerer på Bimmers. Med at det er kun Gunnar som tar seg av svakheter, reprasjoner og komminikasjonen med brukerene. Det jeg etterlyste, var at en eller annen gir tilbakemelling på hva som er feil, og om når ting vil være oppe å gå igjen. Så mitt utgangspunkt er ikke å angripe Gunnar, men det kan da ikke koste allverden og skrive et par linjer, om hva som er feil, og en antydning på hvor lang tid det vil ta, før ting er normalisert.

Det har jo tatt helt av med og angripe meg ved at jeg ser det som seriøst fra forumets side, og gi en tilbakemelling til brukerene vedr. problemet. Ser at man har hengt seg opp i min utalelse om at det er respektløst av ledelsen i forumet og ikke gi noen form for tilbakemelling, til brukerene som man er avhengig av for at det skal være et forum i det hele tatt. Står ved det. Om det ikke er en skjellig grunn til at man ikke har hatt tid eller anledning til og komme på banen, med en eller flere oppdateringer.

Da Gunnar er en voksen mann, er jeg sikker på at han selv kan svare på om han finner mitt innlegg støtende, og i så fall på hvilken måte.

Når det gjelder den første delen av ditt innlegg Oddis, fatter jeg ikke hvordan du får det til at jeg anklager Gunnar som persjon, for noe som helst. Det var et svar fra ledelsen, jeg anklaget for slett respons.

Så nå ber jeg om at det ikke kommer flere hodeløse kommentarer på mitt ønske om et svar. Men venter som meg, med at serveren fungerer igjen. Takk.

Dette er vel heller ikke en tråd for diskusjon, men innlegg om feilmellinger, og svar fra Gunnar vedr. oppdateringer på serveren.

Mvh

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...