KalMar Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Æ fikk de ikke til å passe. De var litt for korte. Men vis du er litt handy så får du det til
jan magnus Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Det har jeg. er interesert er dette den gs selger ? gi meg pris på pm.
Kvasi Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Gidder du å måle dysene? Hva var det som gjorde at de ikke passa, hva ble følgene av at de var for korte?
KalMar Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Det har jeg. er interesert er dette den gs selger ? gi meg pris på pm. Det er den typen GS selger. Den er den grå typen. du kan få den for 400+ frakt. Du skal ikke ha justerbar BTR også ?
jan magnus Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Det har jeg. er interesert er dette den gs selger ? gi meg pris på pm. Det er den typen GS selger. Den er den grå typen. du kan få den for 400+ frakt. Du skal ikke ha justerbar BTR også ? jeg kan ta den for 350 pluss frakt. bor ikke så langt unna gs så om det blir 400 pluss frakt så ender jeg opp på samme pris som en ny i butiken og jeg skal dit alikevell snart. denne passer vel i en konvolutt ? jo jeg trenger det også. pakkepris ? Du skal ikke ha justerbar BTR også ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå