Torek Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Bilen selges for kr.130.000,- da jeg har funnet ut at jeg egentlig synes denne bilen er for fin/spesiell til å brukes på vinteren.. Send PM for mer info. Den ligger ikke ute til salgs noen andre steder. Kan får med senkesett og throwingstars for tillegg i pris. Skal prøve å få tatt noen skikkelige bilder av bilen ut- og innvendig ila. de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 130?! Hmmm... Satan da mann. Løkke tel. Du er ei hore hvis du bruker denne i vinter, Tore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Aha.. Du som har kjøpt denne ja. Kikket på den på finn et par ganger. Ser jo utrolig fin ut! Må ikke brukes på vinteren nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 130?! Hmmm... Satan da mann. Løkke tel. Du er ei hore hvis du bruker denne i vinter, Tore. Er prisen høy, mener du? Haha..blir den ikke solgt så blir den brukt i vinter. Morsom sladdebil dette her Aha.. Du som har kjøpt denne ja. Kikket på den på finn et par ganger. Ser jo utrolig fin ut! Må ikke brukes på vinteren nei... Japps Hehe..nei, den bør vel egentlig ikke brukes på vinteren, men jeg har ikke mulighet til å ha to stk. sommerbiler og en bruksbil i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Nei, mente at bilen var fin. Når du sa du hadde kjøpt deg bruks e36 så jeg ikke for meg noe slik... Ikke selg! Og ikke drep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Hehe..det var egentlig ikke planen å kjøpe noe som dette her heller, men noen ganger er det vanskelig å holde seg. Den var i så god stand i tillegg til lav kilometerstand, så jeg måtte jo bare handle. Det at forrige eier hadde eid bilen i 7,5 år(!) gjorde ikke akkurat saken noe dårligere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Da mottok jeg sommerfelga for et par timer siden Specs er 8,5x17 ET12 & 10x17 ET20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Hva er greia med at ingen vil ha soltak da? Syns det er kjekt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Jeg vil ikke ha takluke ettersom bilen min er en racerbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Da mottok jeg sommerfelga for et par timer siden Specs er 8,5x17 ET12 & 10x17 ET20 Bilder, bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Har ikke bilder av dem enda EDIT: Jeg kan bytte 18" felga mot 1500,- norske kroner. Du slipper da mellomlegg. Dekkene som står på er det bare å pælme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 hva for noe 18 felger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Hva er greia med at ingen vil ha soltak da? Syns det er kjekt jeg. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Soltak veier mye mer, det er somregel årsaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 hva for noe 18 felger har du? De som står på bilen i 1. post. Drit i takluka nå da Bilen har aircondition, så da har jeg ikke noe behov for den uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå