Gå til innhold

SOLGT '96 E36 328i M-Tech (lite filmklipp på s.14)

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen selges for kr.130.000,- da jeg har funnet ut at jeg egentlig synes denne bilen er for fin/spesiell til å brukes på vinteren.. Send PM for mer info. Den ligger ikke ute til salgs noen andre steder.

Kan får med senkesett og throwingstars for tillegg i pris. Skal prøve å få tatt noen skikkelige bilder av bilen ut- og innvendig ila. de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

130?! Hmmm... Satan da mann. :-P Løkke tel. Du er ei hore hvis du bruker denne i vinter, Tore.

Er prisen høy, mener du?

Haha..blir den ikke solgt så blir den brukt i vinter. Morsom sladdebil dette her ;)

Aha.. Du som har kjøpt denne ja. Kikket på den på finn et par ganger. Ser jo utrolig fin ut! :D

Må ikke brukes på vinteren nei... [-X

Japps :) Hehe..nei, den bør vel egentlig ikke brukes på vinteren, men jeg har ikke mulighet til å ha to stk. sommerbiler og en bruksbil i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..det var egentlig ikke planen å kjøpe noe som dette her heller, men noen ganger er det vanskelig å holde seg. Den var i så god stand i tillegg til lav kilometerstand, så jeg måtte jo bare handle. Det at forrige eier hadde eid bilen i 7,5 år(!) gjorde ikke akkurat saken noe dårligere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...