Thomaz Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Fin bruks bil det der E36 ala det der er aldri feil Ta skikkelig rust behandling og poler som du allerede har gjort så tror jeg det skal gå fint å kjøre om vinteren Kvier oss litt for å kjøre vår e39 bruksbil om vinteren og, men man må bare Enten det eller kjøpe en kjip vinter bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Må legge ut bilde av nye hjula da Bestilte forresten 2 stk kw v3 av han Tom som du bestilte av, bra service å bra priser, takk! Kommer bilder av alt sammen til helga. Ja, sykt fornøyd med han jeg også Fin bruks bil det der E36 ala det der er aldri feil Ta skikkelig rust behandling og poler som du allerede har gjort så tror jeg det skal gå fint å kjøre om vinteren Kvier oss litt for å kjøre vår e39 bruksbil om vinteren og, men man må bare Enten det eller kjøpe en kjip vinter bil da Takker Ja, det går sikkert greit. Det var såvidt litt overflaterust på innsiden av skjermkanten bak, så har fått avtalt med en lakkerer som skal få pussa ned og lakkert før vinteren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Felgene jeg kjøpte bilen med selges: viewtopic.php?f=18&t=203885&p=2157372#p2157372 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Catback på plass! Takk til Ullsokk for utrolig god hjelp! Har også montert sommerfelgene med dekk + litt småting. Det ble en helt annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Ja, sååeh...bilder da ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Nå må du neste legge ut bilder og ikke bare skrivee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Bilder!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Ja, jeg vet det er kjedelig med innlegg uten bilder, men jeg blir bare så gira. Haha Kommer bilder i morra eller på søndag av hvordan det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Da fikk jeg omsider summa meg til å få tatt noen bilder. Felgene er da Borbet A, men i motsetning til de fleste settene har disse 1 mm lavere innpress foran, slik at de får en mye breiere kant. Sikkert mange som synes disse hjula er kjipe, men jeg digger dem som fy! Ellers så skal bilen senkes litt til foran (og muligens bak), men jeg må bare valse bittelitt mer. Ikke snakk om mange millimeterene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Tøft Blitt bra den sex-å-treddven din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hmmm... Få på throwing stars asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Me likey alot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 t ø f t ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hmmm...Få på throwing stars asap! De kommer når snøen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå