Torek Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Jaaaaa, fått M systemene på bilen eller? Venter fortsatt på dekk, men regner med de kommer ila. uka som kommer Gleder meg, for nå kjører jeg på org. sykkeldekk. Bilen ser ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ok ok Søren og, blitt egentlig sugen på og kjøpe meg en E36 brukis selv Haha, kjenner til den, satte på stålisene på etræddven selv da jeg la om til lagringshjul forrige uke, ikkjeee brrraaaa...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hehe..E36 ekke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Da selges Borbet A felgene til fordel for noen andre felger jeg har på hånden. Løp og kjøp! viewtopic.php?f=18&t=206660 Ellers har det bare skjedd småting med bilen. Kommer nok noen bilder med vinterhjula så fort jeg mottar dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 De borbet hjula dine rocka jo e36 som bare juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Takketakk Mange er uenig med deg, men selv så digger jeg dem som fy. Derfor er det litt kjipt å selge dem, samtidig som det er moro med litt forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 meen det driter vi jo i ikke selg, bare jobb mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Monterte vinterhjul for noen uker siden. Ble veldig fornøyd, selv om det er litt mye gummi Fikk også pålagt folie på taket, mest for moro skyld for å se hordan det ble seende ut. Tror det fjernes, for jeg blir aldri enig med meg selv om jeg liker det eller ikker. Uansett, her kommer noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Felgene ble bra! Folien, nja.. ikke så veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Bilen er snadder,men få av folien for det så ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Likte vinterfelgene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Hahahaha. Folie <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Få av folie, felgene sitter som et skudd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 folien ser ut som den som sitter på nye biler for å passe lakken.. dropp den ellers ser det meget riktig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Thehe..ja, litt enig der dal-z Den ryker nok ila. de nærmeste dagene. Bilen blir mye renere uten den. Borbet A'ene er fortsatt til salgs da folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå