Tooris Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 kjøpte meg ny m5 fanger, og lurer på å ta av den gamle og sette på m5 fangeren, men åssen er måten å ta den av på uten å knekke den ?.
Reef89 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 http://www.540isport.com/DIY/M5frontbum ... rparts.htm
LK Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Må man virkelig av med frontlyktene for å bytte fanger?
oleo Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Jeg tok ikke ut noen lykter for å demontere fanger på min e39. Løsnet skruene inne innerskjermene og de to boltene i front og trakk den rett av.
Mikael-B Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Nei, trenger ikke løsne lykter. Kun ledning til tåkelykter, skruer på innerskjermer og to Torxskruer til bjelka.
Hollabaloo Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Nei, trenger ikke løsne lykter. Kun ledning til tåkelykter, skruer på innerskjermer og to Torxskruer til bjelka. ...og spylerdyse-slangene dersom man skal frakte fangeren vekk fra bilen. Men det kan man vente med til man har trukkat av fangeren og lagt den ned på bakken (fortrinnsvis på et teppe for å unngå riper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå