pinadud Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Slenger jeg på her! gode planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 se der ja blir å bruke acs felgene nå, eller har du funnet noe annet snacks? Vet faktisk ikke, Anders! Må tenke litt på det Blir nok å prøve med ACS'ene så fort senken er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Blir mer og mer glad i denne bilen for hver dag som går nå, skikkelig behagelig bil å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 se der ja blir å bruke acs felgene nå, eller har du funnet noe annet snacks? Vet faktisk ikke, Anders! Må tenke litt på det Blir nok å prøve med ACS'ene så fort senken er montert. noe andre kandidater da? hvordan er denne bilen i det daglige livet da, dyr fornøyelse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 se der ja blir å bruke acs felgene nå, eller har du funnet noe annet snacks? Vet faktisk ikke, Anders! Må tenke litt på det Blir nok å prøve med ACS'ene så fort senken er montert. noe andre kandidater da? hvordan er denne bilen i det daglige livet da, dyr fornøyelse eller? Det er noen Rondell D58 jeg kan få brukt, samt at jeg sikler på noen 19X9,5" LM-kopier I det daglige så er den litt tørst... snitter på 1,4l mila til og fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 hmm.. kan faktisk ikke huske jeg har sett lm på e34 faktisk, rondell d58 er ihvertfall tidløst haha, omtrent 2,5 ganger så mye som min det, på blanda kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Forundrer meg ikke... Fikk bytta ut det hvite blinklyset med et gult i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 likte bilen! håper det blir mange gode updates her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Vi får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Mobilbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Likte den bilen din ja, så må vel skrive her også Har du parklys i blinklysene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Likte den bilen din ja, så må vel skrive her også Har du parklys i blinklysene også? Takk skal du ha Er ikke parklys i blinklysene, men har smålig lyst på det! Slik står den hver dag utenfor jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Du skulle ha kjøpt US-Blink kit fra Autolights.no 500kr! Skal ha det på E38'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Du skulle ha kjøpt US-Blink kit fra Autolights.no 500kr! Skal ha det på E38'n Hehe, ja! Litt overprisa det kittet men.. tar meg heller en liten tenkerunde, og deretter en tur til biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå