Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spennende nytt prosjekt og bra du heller vurderer passende henger enn å fjerne kroken!

Av bildene her likte jeg egentlig best den svarte bilen.

Kroken blir nok å lage lett å ta av, og finner jeg ikke noe kul henger, selger jeg kroken.

Min bil blir nok for bred til å ha sånne små breddere som på den sorte. Så må nok ha minst de 10cm gruppe 2 bredderene.

Noen som har montert E30 travers og bakstilling på 02 før ?

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

s54 blir nok fælt trangt hehe, men tror nok det er mulig, men tror den blir veldig tung frampå :P

er flere med m50, da har de flytta torpedoveggen. men tror ikke de er så gode å kjøre

Skrevet
Spennende nytt prosjekt og bra du heller vurderer passende henger enn å fjerne kroken!

Av bildene her likte jeg egentlig best den svarte bilen.

Kroken blir nok å lage lett å ta av, og finner jeg ikke noe kul henger, selger jeg kroken.

Min bil blir nok for bred til å ha sånne små breddere som på den sorte. Så må nok ha minst de 10cm gruppe 2 bredderene.

e21 passer vel rett på, lettere å modifsere diff fester osv på den, vil jeg tro

Skrevet

Var å sanka inn E30deler for å prøve å få de på min en gang i tiden. Endte opp med at det ikke ble noe av, men mener å huske at bakstillinga var myye bredere.

Finn nå for guds skyld ikke på å gå for breddere ala E30 M3, på 02en måå det være sånne som er poppa fast utenpå skjermen.

Skrevet

Ha ha, takker for skryt. :applause:

Har målt litt i dag, og bakstillinga fra E30 er noe breiere, men den skal kortes inn.

Å den på bilde har stiv aksel, ser jo det.

Foran skulle jeg hatt rammevangen ca 25mm til vær side, og det er nok mulig :D

Blir ikke fram tung, da motoren skal inn i bilen. Den røde på Gatebil hadde M20 og turbo, S54 uten er nok lettere. :D

Må kappe hele tunnellen også. :shock:

Har nesten fått ned motor, gir og forstilling, kun noen bolter igjen.

Måtte pelle ut kassa på E46 M3 i dag også, så nok å gjøre om dagen :roll:

Skal selge hengerfeste om noen er sugen. Har ikke plass og tid å kødde med noe henger.

fyo2q0ed0i9ftwxn0nqv.jpg

cbztz4bo9xddltn2euw8.jpg

cys23kf62uwl6t0cjy64.jpg

Skrevet
Dette blir knall ja! :) Ang stoler og bur, syns jeg det er rått med normale bøtteseter og wrc bur jeg. 02 pro-touring :wink: Denne fortjener litt overlading btw!

Litt enig der ja. :applause:

Å ja, har vel nesten fått meg sånt gruppe 2 kitt nå. Så her blir det poppnagler i fleng. :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...