M3 Yngve Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Spennende nytt prosjekt og bra du heller vurderer passende henger enn å fjerne kroken!Av bildene her likte jeg egentlig best den svarte bilen. Kroken blir nok å lage lett å ta av, og finner jeg ikke noe kul henger, selger jeg kroken. Min bil blir nok for bred til å ha sånne små breddere som på den sorte. Så må nok ha minst de 10cm gruppe 2 bredderene. Noen som har montert E30 travers og bakstilling på 02 før ?
Dirty Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 s54 blir nok fælt trangt hehe, men tror nok det er mulig, men tror den blir veldig tung frampå er flere med m50, da har de flytta torpedoveggen. men tror ikke de er så gode å kjøre
Dirty Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Spennende nytt prosjekt og bra du heller vurderer passende henger enn å fjerne kroken!Av bildene her likte jeg egentlig best den svarte bilen. Kroken blir nok å lage lett å ta av, og finner jeg ikke noe kul henger, selger jeg kroken. Min bil blir nok for bred til å ha sånne små breddere som på den sorte. Så må nok ha minst de 10cm gruppe 2 bredderene. Noen som har montert E30 travers og bakstilling på 02 før ? e21 passer vel rett på, lettere å modifsere diff fester osv på den, vil jeg tro
e30 tommis Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 hær finner du noe div breddere og fangere. http://dtmfiberwerkz.com/access/series- ... ki20ad1130 de lager i både carbon og plast tror jeg. dette må bare bli rått!
brunsame Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Nei ditta har blir bære så alvårlig drit rått!! fikk lyst på 02 jeg også! skal benke andre bilen i dag, så begynne å sjå etter 02 i morgen!
Kvasi Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Min bil blir nok for bred til å ha sånne små breddere som på den sorte. Så må nok ha minst de 10cm gruppe 2 bredderene. Noen som har montert E30 travers og bakstilling på 02 før ? Var å sanka inn E30deler for å prøve å få de på min en gang i tiden. Endte opp med at det ikke ble noe av, men mener å huske at bakstillinga var myye bredere. Finn nå for guds skyld ikke på å gå for breddere ala E30 M3, på 02en måå det være sånne som er poppa fast utenpå skjermen.
Kvasi Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Her har vi en med E30 bakstilling Hehe. Men dæven den blir tøff.
_anders Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Dette blir knall ja! Ang stoler og bur, syns jeg det er rått med normale bøtteseter og wrc bur jeg. 02 pro-touring Denne fortjener litt overlading btw!
G-RACING Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Tøft! Gå for stil ala den gjennomførte sølvgrå lenger bak i tråden her
M3 Yngve Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Ha ha, takker for skryt. Har målt litt i dag, og bakstillinga fra E30 er noe breiere, men den skal kortes inn. Å den på bilde har stiv aksel, ser jo det. Foran skulle jeg hatt rammevangen ca 25mm til vær side, og det er nok mulig Blir ikke fram tung, da motoren skal inn i bilen. Den røde på Gatebil hadde M20 og turbo, S54 uten er nok lettere. Må kappe hele tunnellen også. Har nesten fått ned motor, gir og forstilling, kun noen bolter igjen. Måtte pelle ut kassa på E46 M3 i dag også, så nok å gjøre om dagen Skal selge hengerfeste om noen er sugen. Har ikke plass og tid å kødde med noe henger.
M3 Yngve Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Dette blir knall ja! Ang stoler og bur, syns jeg det er rått med normale bøtteseter og wrc bur jeg. 02 pro-touring Denne fortjener litt overlading btw! Litt enig der ja. Å ja, har vel nesten fått meg sånt gruppe 2 kitt nå. Så her blir det poppnagler i fleng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå