joachim sørlie Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Tror du vet hva alle tenker om den der lager du en nesten lik som den, da veit jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg på treff hvis den er der
M3 Yngve Skrevet September 22, 2011 Forfatter Skrevet September 22, 2011 Tror du vet hva alle tenker om den der lager du en nesten lik som den, da veit jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg på treff hvis den er der He he, blir nok ikke lik denne, da denne er for lav til å bruke, men jeg skal ha den god å lav. Så blir det nok grupppe 2 breddere. Så blir nok mere lik den grå som det er bilde av.
M-tech02 Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Dette blir rått;) Må følge med på denne;)
anders87 Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Den røde er jo også photoshoppet så Men herlig prosjekt Yngve! Skal følge med Har et sett BBS RS i 8x16 ET20 til salgs om du er interessert, med sort senter, 99% strøkne for 8500,-
Tzunami Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Den så jo ut som bilen i harry potter da den kjører rundt inni skogen xD men den blir nok koonge med litt gromdeler og litt lakk tenker jeg
M3 Yngve Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Den røde er jo også photoshoppet så Men herlig prosjekt Yngve! Skal følge med Har et sett BBS RS i 8x16 ET20 til salgs om du er interessert, med sort senter, 99% strøkne for 8500,- Takk De blir nok for dyre gitt.
M3 Yngve Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Kjøpte disse jeg Blir fine bane hjul dette
Jås Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Kjøpte disse jeg Blir fine bane hjul dette viewtopic.php?f=18&t=202355 Blir jææævlig rått!!!... men jeg hadde ikke brukt de som banehjul...hehe...
joachim sørlie Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 blir ulovlig gromt.. kan ikke ødelegge sånt på banen vett
NBCustom Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 dette blir helt verst! 02 med rs overgår det aller meste
M3 Yngve Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 He he, er derfor jeg skal bruke org RS på banen jo, for det er galt å bruke dem der liksom Har nå 8 stk RS hjul og skal mulig bytte til med 4 stk til. Blir jålette å ha med 12 stk org BBS RS på treff vel
GSS Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Har ikke mye info om den. Det er bygd om til 5 bolt, men vet ikke om hvordan de gjør. Tror de gjør som på e21. Der bruker de e12 eller 3.0 hjullager foran, men vet ikke bak. Vil tippe det kan brukes noe medbringere fra samme bilene og kanskje andre hjullager. Flott hvis noe som har vært borti dette kommenterer. Ellers har jeg absolutt sansen for å bytte til nyere type, men da hadde vært kult og hatt noe orginalt som passer inn på orginal festene til å vise denne med. Vet ikke om du har løsningen på dette enda, da jeg ikke har lest gjennom alt. Det brukes i allefall e12-nav foran. Det er gjort av folk som er på 02classic.no. Der er det mye som er utprøvd, og mye gode tips og råd å få. Det er absollutt ingen gjeng med original-sjåfører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå