Alpejohn Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Bmw scanner. Kan aktivere det meste. Helt genialt.Aktiverte automatisk låsing av dørene når jeg kjører fortere en 20 km i dag. Er det PA soft du mener? 1.3.6 eller 1.4.0?
mbruer Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Ja, hvor kjøpte du, pris osv?? Jeg vil også ha
jsjsev Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 En liten oppdatering:Handlet meg et diagnoseverktøy og aktiverte selv webastoen som parkeringsvarmer og alt fungerer nå brillefint. Så hvis det er noen i Ålesundsområdet som ønsker å aktivere dette på bilen sin er det bare å ta kontakt Kan også kjøre full diagnose og aktivere/deaktivere en hel masse shit Altså trenger IKKE noe annet en programvare aktivering for å få dette til å virke?
chaos Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Nei jeg trengte kun å huke av for aux heating i menyen og vips har jeg et valg som heter heat on/off på radioen og har nå programerbar parkvarmer.
BTK-530 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Bmw scanner. Kan aktivere det meste. Helt genialt.Aktiverte automatisk låsing av dørene når jeg kjører fortere en 20 km i dag. Er det PA soft du mener? 1.3.6 eller 1.4.0? Henger meg på. Hva brukte du?? Jeg har bare carsoft og der er det jo ikke mye å gjøre...
rekorden Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Er nok brukt BMW scanner v1.4.0. Aktiveringen av Aux-heater ligger i IKE-menyen. Må ha riktig adapter for å endre dette, men dere kan teste demoen som ligger her: http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Er nok brukt BMW scanner v1.4.0.Aktiveringen av Aux-heater ligger i IKE-menyen. Må ha riktig adapter for å endre dette, men dere kan teste demoen som ligger her: http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140 Jeg har 1.3.6, syns den er no forbanna dritt men har fått korrigert km i lcm osv da, så 200 kr var den vel verdt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
jsjsev Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Er nok brukt BMW scanner v1.4.0.Aktiveringen av Aux-heater ligger i IKE-menyen. Må ha riktig adapter for å endre dette, men dere kan teste demoen som ligger her: http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140 Jeg har 1.3.6, syns den er no forbanna dritt men har fått korrigert km i lcm osv da, så 200 kr var den vel verdt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Men med 1.3.6 har du ikke muligheten til å slå på Aux.heater?
chaos Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Ja det stemmer. Bmw Scanner 1.4 som jeg har brukt. Problemet nå er jo at man irriterer seg grønn over alle feilkodene som dukker opp :/
jsjsev Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Noen i Telemark som har dette 1.4 versjonen og mulighet?
Alpejohn Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Er nok brukt BMW scanner v1.4.0.Aktiveringen av Aux-heater ligger i IKE-menyen. Må ha riktig adapter for å endre dette, men dere kan teste demoen som ligger her: http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140 Jeg har 1.3.6, syns den er no forbanna dritt men har fått korrigert km i lcm osv da, så 200 kr var den vel verdt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Men med 1.3.6 har du ikke muligheten til å slå på Aux.heater? Det vet jeg ikke, har aldri sjekka, men har aux heater aktivert fra før. Men skal sjekke på IKE neste gang jeg har det oppkoblet.
Lasse83 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Henger meg på her jeg da... Har en 520d 2001 touring, jeg har timer 1 & 2 og direkte heat og vent i menyen på navi skjermen. Men når jeg starter (enten med timer eller direkte) så starter webastoen, hører lyden godt og kjenner vibrasjoner i innerskjermen venstre foran, kupeviften starter også, men stopper fort, webastoen går et par minutter før den også skrur seg av. Etter det jeg har lest i denne tråden, så er det vel nærliggende å tro at vannpumpa på webastoen er gåen? Har forøvrig prøvd å ta ut sikringen til webastoen uten at det har fungert. EDIT: hadde webasto på en firmabil jeg hadde en gang (Ford...), der skjedde forsåvidt det samme et par ganger, da var det eksosen som hadde kokset igjen og måtte renses, er dette noe flere har vært borti på BMW?
BTK-530 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Henger meg på her jeg da...Har en 520d 2001 touring, jeg har timer 1 & 2 og direkte heat og vent i menyen på navi skjermen. Men når jeg starter (enten med timer eller direkte) så starter webastoen, hører lyden godt og kjenner vibrasjoner i innerskjermen venstre foran, kupeviften starter også, men stopper fort, webastoen går et par minutter før den også skrur seg av. Etter det jeg har lest i denne tråden, så er det vel nærliggende å tro at vannpumpa på webastoen er gåen? Har forøvrig prøvd å ta ut sikringen til webastoen uten at det har fungert. EDIT: hadde webasto på en firmabil jeg hadde en gang (Ford...), der skjedde forsåvidt det samme et par ganger, da var det eksosen som hadde kokset igjen og måtte renses, er dette noe flere har vært borti på BMW? Det kan være sotet flammevakt. Det beste er vel å ta en diagnose på webastoen, så får du en god pekepinn.
jsjsev Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Vil da rapportere etter fått aktivert Aux/Heating ventilation via Bmw Scanner 1.4.0 (P.A Soft) så virker den med timer Genialt! Men dette sluker vel en del strøm? hørte av en at de med parkerings varmer har en annet batteri som er bygd annerledes?
Alpejohn Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Vil da rapportere etter fått aktivert Aux/Heating ventilation via Bmw Scanner 1.4.0 (P.A Soft) så virker den med timer Genialt! Men dette sluker vel en del strøm? hørte av en at de med parkerings varmer har en annet batteri som er bygd annerledes? Kan ikke huske å ha sett noe om aux heater på IKE jeg.. Ligger det under programming?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå