e30freak Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Jaså Dan, du fikk rota deg inn her ja? Gratulerer med e30, ser ut som et dritbra karroseri Ja fikk det Takker og bukker Utgangspunketet er VELDIG bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Det er stor mulighet for at det er din gamle e30 Jeg tviler på at dette er e30 344i sin... den M-tech'n kommer fra en annen bil. Mener Tor Even kjøpte bilen fra en gammel kar i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30freak Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Det er stor mulighet for at det er din gamle e30 Jeg tviler på at dette er e30 344i sin... den M-tech'n kommer fra en annen bil. Mener Tor Even kjøpte bilen fra en gammel kar i Sverige. Ja det stemmer oddis! Tor even kjøpte bilen av en 78år gammel mann ifra sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30freak Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 dette så ut som et godt utgangspunkt og et seriøst bygg. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Du kan bare bestille deg en ny foring til diffen med en gang, den Powerflex-foringa vil ikke holde særlig lenge. Min holdt i 2-3mnd... Mange andre her på forumet som har dårlig erfaring med den også. Jeg skal teste Z3M foring i år, men det finnes andre typer urethan-foringer til diffen å få kjøpt også, som ikke er konstruert på samme måte som Powerflex'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30freak Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 hehe, takk for rådet! Da kjører jeg til den detter ut av seg selv! ;P Neste foring i DIFF`n blir en z3m foring, EVENTUELT kansje en NYLON Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Med nylonforing får du noe sykt med støy fra diffen, bare så du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Med nylonforing får du noe sykt med støy fra diffen, bare så du vet det +1 Er ikke mye mindre støy enn det var i den sorte møkkaforinga jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Liker prosjektet ditt her! Nøyaktig med alt, det liker jeg, strøkent Jeg lurer bare på en ting, den alu lakken du har brukt på motoren, hva heter den? ble en sykt bra finish på det, var attraktivt for meg å gjennomføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Bra jobba blir bra det hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30freak Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Liker prosjektet ditt her! Nøyaktig med alt, det liker jeg, strøkent Jeg lurer bare på en ting, den alu lakken du har brukt på motoren, hva heter den? ble en sykt bra finish på det, var attraktivt for meg å gjennomføre Husker ikke helt merket på boksen. Men det er 99% rein alu Får kjøpt dem på "tools, wurth" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå