Nikko101 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Det er ganske mye dekk der ja, men kansje i he skreve feil nokka? Ikke pepling! Siden i må bytte begge framsjermene gjør det ikke om i ødelegg dei litt : Senka Coiliversa HEILT ned Går ikke ann å skru dem lenger ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tipper det er 205/40-17 jeg edit: når jeg ser bilde i fra pcen så ser jeg jo at det er 45 og ikke 40. skulle hatt 40 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Skulle gjerne ha hatt litt mindre dekk ja Blir neste gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 45?! Hvorfor ikke 40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Var det som kom med felgpakka på GS-bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Slik står den nå Ikke et pent syn, men blir straks innkjøp av nytt panser, sjermer og ny frontfanger. Så blir det lakking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hva faen har skjedd med denna a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Traff ett autovern i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Kjipt... Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Det gjør det... Koster bare en del penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Å faen, kjipt Mye må du ut med for å fikse alt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Vet ikke helt enda, men blir vel en del Kansje få det fikset til GS-bildeler treffet.Men virker ikke sånn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Trenger bare ny M-frontfanger nå, og lakk selfølgelig. På Frontboks,Framskjermer,Framfanger,Panser,Speil og bakfanger... så det blir sikkert litt dyrt. Noen som vet om en billig plass for lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Hehe, Mange meninger om hvordan jeg skal ha lyktene mine.Men jeg trur jeg skal gå for gul på inni, og Sot utapå. Tåkelysene vet jeg ikke helt enno. Kommer sikkert til å ha av nesten alt til vintern, Blir vel så dårlige lys Fer sjå hva jeg kommer til å gjøre pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Kan vurderes solgt for rette prisen. Har hatt en liten kresj i fjor vinter som ødla så å sei hele fronten, har kjøpt inn alt som skal til å få den strøken igjen, panser,skjermer,frontfanger,frontboks og grillramme md nye nyrer. Bilen er heller ikke Eu-godkjent, pga latskap ved å ikkje godkjenne coiloveran og feil dekk. Under bilen så er det ingen rust såvidt jeg vet, kansje ei dårlig foring framme men kjenner det ikke på styringa, bare en liten klonk over brosteiner. Står på et Gs-preformance eksos anlegg, litt bråk men gir ett artig snerr i bilen. RS felga, coiloveran og tårnstaga gjør bilen veldig stiv og gir veldig bra "handling" kjempe artig å kjøre på tørra, på våta blir den litt "nervøs" over ræva Replica BBS RS felga er veldig strøken, ingen hakk eller kantkjøring! Vinterdekka som står på har 2 gode hakka 5 dekk frame Ellers er diffen gåen, men dette fikses det sikkert før salg, hørest ut som et lager er gåent. Er på sjøen i 1-3 mnd fra å med idag, så blir ikke salg før den tid, men legger den ut likavel Spørsmål kan dere sende sms til 90976090 eller pm (kan ta litt tid) Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå