Nikko101 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Anderledes? De har en litt annen form, vist det er det du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 På Mike sin bil er det orginale ZKW linselykter med ccfl trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Aha Sier meg ganske lite Men skal sjå på de når jeg setter meg ned på dataen igjenn (mobilen no) Får vel kjøpt på EBay eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Må følge med litt her! Vi har jo samme bil hehe Noen updates her forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Ikke mye som sjer her nei, Har hatt på Vinterdekk og hevet den.. Legger ut ett par bilder før og etter Brutalt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Vintermodus er kjedelig Få på noen M3 speil så har du knallbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 med bbs så sikler jeg sykt på bilen uten, legger ikke merke til den en gang helt drøy forvandling hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Med RS når den ligger langs bakken vil jeg si... Tja, en av topp 5 innen E36 på forumet? Uten, hadde jeg ikke lagt merke til den passere meg ute engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Jotakk Ja vinter-looken er kjedelig, Men det var veldig fint med høgdejusterbart understell! Har alldri hatt det før! Dritbra oppfinnelse! Skrapende lav til org høgde på 30 min! Ja må skaffe meg M-speil, Må også ha meg nytt Intriør, Dere har vel kansje merket at jeg nesten ikke har bilder inni bilen, Er oginalt stoff intriør! Få på Vader, Nytt ratt og litt andre småtterier! Men går på skole so det blir ikke mye penger! Har også lyst på noe annet styling til biln, GT-splitters eller noe Riger cup gt spoiler Kansje M3 GT carbon Spoiler. Kan legge ut noen bilder. Hva Tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Liker denne sånn den er, skikkelig clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Liker denne sånn den er, skikkelig clean! +1, er jo tross alt moten nå and your kill'n it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Hmm, Kan no bruke pengene på mere Motor og Vader da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Jeg ville gått for litt interiør, siden du har så pent utseende fra før. det er jo der du ser selv hele tiden vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Ja hadde gjort seg med Vader og M-tech 2 ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 here you go viewtopic.php?f=14&t=209367 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå