Steffos90 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ikke mye som sjer her nei, Har hatt på Vinterdekk og hevet den.. Legger ut ett par bilder før og etter Brutalt ! Utrolig godt gjennomført bil!! Kor har du fått tak i frontlyktene og grøftelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Frontlyktene og grøftelysene er originale såvidt jeg husker, kun lagt på gul Lamin-X film, som bl.a fåes kjøpt hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Tåkelysene er fra Koed og Den gule filmen er fra Lamin-x.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3dude Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 den bilen var pen ass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Usikker på hvilken lykte kombinasjon jeg skal ta til sommeren. Forslag? Slenger ut noen bilder av forsjellige frontlykter/Blinklys/Tåkelys Si din mening! Denne er Grisedeilig!Tenkt å kjøpe samme leppe, Er i karbon og er dobbelt so tykk som orginal DTM !! Bilde 1. Ingen ting,Alt klart og ''grå'' blinklys. Bilde 2.Sot blinklys/frontlykte, Gul Tåkelys og gul Park/highbeam eller hva de heter lys... Bilde 3.Oransj blinklys, Gul tåkelys. Favoritten regner jeg med? Tar sikkert av Gule tåkelys også. Bilde 4. Alt gult! Tåkelys,Park og highbeam. Bilde 5.Denne har vel Sot på frontlykt,Mørk/gul tåkelys og gul park og tåkelys? Bilde 6. Samme. Fortsatt deilig.... Bilde 7.Gul Parklys, Gul Tåkelys! Lånt bilde fra Halvor89 på Forumet ! fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 3'ern er favoritten min ja, kanskje kult om du hadde kombinert dette med gule parklys Og den DTM leppa blir griisegrom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hmmm,Kansje det ja! Må prøvest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Jeg stemmer på nummer 2. Lurer litt på en slik DTM leppe på min også. Du må gi beskjed om hvor mye lenger ned og fram den bygger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Skal bygge dobbelt so mye som org dtm, men skal legge ut bilder når jeg får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hvor bestiller du den leppa? var jo grisdeilig! Men reflektora har du kjøpt løst eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Kan kjøpest på Gs-Bildeler! Og jeg kjøpte utsjert ifra lamin-x.com Kan også fåest kjøpt på Gs-Bildeler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 nr 3 med sorte/mørke spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 nummer 2 eller 3, uten tvil hvis jeg skulle velge av de to, er nok nr 2 best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Nr 2 Er det en Max Velocity leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå