elx Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Hei! Skal ha meg noe nye bremser, ettersom de som står på er utslitt og .. ja, ble bemerka på en tilstands rapport. Bytter skiver og klosser i samme slengen. Både framme og bak! Noen tips til hva jeg bør gå etter? Har en Bmw 330 2000 mod med ESS stage 1 kompressor. Linker osv til hvor jeg kan kjøpe de er også et pluss:=)
Kennethe34 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Jeg hadde GS performance slissa/borra skiver og EBC greenstuff klosser på min 325 kompressor. De beit mye bedre enn de originale bremsene og svikta ikke eller mista effekt selv under hard banekjøring.
TRF Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 han sier jo at han hadde GSP skiver? Jeg vil anbefale å prøve bmw sine egne performance skiver til denne. Har montert disse på flere trimmede 330d, og de tåler mye mer juling enn de originale. I tilegg så er de "flytende" (samme design som på m3 skiver)
T. Thøgersen Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Kjøp alt annet enn EBC. Det kan jeg med hånda på hjertet si at er det største møka jeg har vært borti. Da er det bedre og billigere å kjøpe originale BMW skiver/klosser. Ferodo DS2500 er ett bra alternativ hvis du skal kjøre litt/endel på bane, skal du kjøre mye på bane og kan leve med mye støv som er vanskelig å få bort, og støyende bremser, ville jeg gått for PerformanceFriction skiver og klosser, evt Carbotech klosser.
KingB Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Hold deg unna EBC ja! Kjøp Black Diamond skiver og Ferrodo D2500 klosser! Drittbra kombo!! Selges hos GS bildeler eller Kollevold
elx Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Har ikke brukt Kollevold noe særlig, så blir nok mest sannsynlig GS isåfall:P Takker for tips!
elx Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Finner dog ikke Black diamond skivene ?
KingB Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Finner dog ikke Black diamond skivene ? Er så mange forskjellige modeller. De tar kun inn på bestillinger. Snakk med Erik på GS i Oslo. Han har god greie på deler fra de ekstrene leverandørene. Han fikser BD og Ferrodo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå