Boddiz Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Tips til hvor/hvordan jeg kan få tak i skiltramme billig/gratis? Alle tips mottas =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 sulland gir dette ut gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Hvor er Sulland? Jeg bor i Vestfold.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Hvor er Sulland? Jeg bor i Vestfold.... okei, er ingen sulland nedover i landet. men bmw har vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snappy79 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Biltema, bilxtra osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Vi i BMWCCN HedOpp selger skiltplater for 100kr paret. Vil si det er billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 snappy79: takk for tips. Ser ut som det blir en fra Biltema - 29 og uten "biltema.no" påskrevet =) http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilti ... iltholder/ NA: hva står det på deres? mariusea: BMW har jeg selvfølgelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Der står det BMWCCN.no mener jeg. Skal se på min bil etterpå for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Kjøpte på Morris BMW forhandler i stad. 50,- spenn =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Er litt sykt at man må betale for Reklame :S Jeg skjønner hvis vi må betaler for " Klubb Reklame" Men sånn fra Bilforhandler ogsånt :S Jeg dro opp til en Mc Butikk i Sandefjord pga jeg trengte skiltholder til min Lett Sykkel og da fikk jeg den Gratis pga det var Reklame på den i lite skrift Men jaja Reklame skulle vært GRATIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Får kjøpt skiltrammer på vegvesenet, helt svarte uten skrift til 60 spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Den lokale BMW forhandlern her oppe deler ut gratis. Det skulle bare mangle å ikke betale for å reklamere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Apropos skiltplater kan jeg nevne nok et eksempel på dårlig service hos Bavaria Stavanger: Har en X5 som er kjøpt ny hos dem i 2005. På grunn av falmet skilt bak (sot) valgte jeg å kjøpe ny type skilt og trengte derfor nye skiltplater. Resultat: Kroner 100,- for nye skiltplater til en bil som ble kjøpt for 1,2 mill hos dem for noen år siden. Ikke at en hundrelapp er all verden, men av prinsipp irriterer jeg meg sinnsykt over sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Kjøpte en MB 220CDI og dro til Motor-Trade for å få nye skiltrammer, fikk ikke da bilen ikke var levert ny der, fikk heller ikke kjøpe av de. Dro da til Steinkjer Bil og fikk med BMW-logo på! (har solgt Mb-en , aldri mer!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå