Bmw525power Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 hei, har lyst til og gjøre noe med kjerra. noen som har noen tips ? evt hiv med noen bilder av div dere mener kunne blitt bra ? bakfanger'n har jeg ligende ny. men skal ha denne på i vinter da jeg frykter at den kan ryke noen formeninger om hva som kan gjøres ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Lakkere den helt ned eller slenge på M5 fangere og skjørt Eventuelt brei panser fra 95model eller V8er. Sote ruter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Helt enig med Nautiluz. + at jeg ville ha montert orginale prefacelift speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw525power Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 njas er ikke så veldig fan av orginal speil egentlig men. såm man ser det. men må nesten si meg enig i det nautiluz sier. kikket litt på google på brei panser og det så jevlig heftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Bare husk å få med deg lykterammene til bredfronten, og grillen. Hadde bredfront på min, og må si at jeg syntes en E34 ser mer aggressiv ut med bredfront. Om alt er gjort riktig såklart. Få bilen mer senka, sot rutene med en lys film, og lakker hele veien ned / få tak i M5skjørter osv. Sorte Hella lykter foran gjør susen, sammen med sotede blinklys og mørke tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Hei Syns du skal gjøre som gutta sier jeg:-)Min E34:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Jeg har både M5 plast, M-tech vinge og Bredfront/panser. Det blir til salgs hvis bilen blir solgt uten delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Er det bare jeg som liker E34 uten bredfront best? :s Syns du skal få på sorte Hella frontlykter, oransje blink og skamsenk.. kanskje sorte nyrer? da blir den bös i mine øyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 å toning på rutene å kansje litt andre farger rundt bakluka/lyktene - syns de vart veldig rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Er det bare jeg som liker E34 uten bredfront best? :sSyns du skal få på sorte Hella frontlykter, oransje blink og skamsenk.. kanskje sorte nyrer? da blir den bös i mine øyn. Sikkert ikke, men det er veldig få av dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Gravde litt i gamle bilder her. Og ehm ja, se bortifra vinga det var en "phase" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw525power Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 dær fikk jeg noe inspirasjon til hva som går ant ja nautiluz ! dritt pen bil! takk for tips, kom gjerne med flere om dere har. jeg regner med at når det blir jobb i nermeste tid så blir det og starte på bilen sånn smått blir vell og lage en tråd med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw525power Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Jeg har både M5 plast, M-tech vinge og Bredfront/panser.Det blir til salgs hvis bilen blir solgt uten delene gi lyd når den tid evt kommer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Jeg har både M5 plast, M-tech vinge og Bredfront/panser.Det blir til salgs hvis bilen blir solgt uten delene gi lyd når den tid evt kommer da ? Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Savner bilen Roger....her er gammel tråden min; viewtopic.php?f=6&t=136969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå