rakett Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 men i helvette. Er den plutselig bytta eier igjen ? Kjøpte du den av en du kjenner eller ?
johnja Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Kjøpte den av en "vilt fremmed". Kjøpte usett, og ble ikke skuffet. Det må gjøres en god del med den,men er absolutt et godt utgangspunkt.
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Følger med her, er på jakt etter samma bilen, men ikke lett og finne noen gitt..
johnja Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Ikke lett og få tak i original nei, har kjøpt meg en ombygd også, men den blitr vel delebil tenker jeg.
johnja Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Originale alpina ja, + noen grusomme hjemmelakka m-felger
Hjelen Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Alpina passer bra på E34. Si ifra hvis de skal selges
S.Hafsmo Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Var det denne som hadde original 6-trinsskasse? Skade på passasjerdør fremme?
johnja Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Denne har originalt 6 trinns manuell kasse ja, døra på høyre side er skiftet, men ikke lakkert. Det er forsåvidt greit, bilen blir satt bort en av de første dagene for demontering og hellakkering. Ronny, takk for det
iittala Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Litt artig den bilen der, synes jeg da, fordi den er så lik min. Samme farge, samme interiør osv. Det er laget seks manuelle 540 mellom den der og min, og din er nummer 729 av 797 HE51 (e34 sedan produsert for salg i europa).
ThomasEK Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Gratulerer med ny bil En av de bilene jeg virkelig kunne tenkt meg.. Hvordan er de med manuell i forhold til automat? ligger vel en del lavere turtall å raskere start?
johnja Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Gratulerer med ny bil En av de bilene jeg virkelig kunne tenkt meg.. Hvordan er de med manuell i forhold til automat? ligger vel en del lavere turtall å raskere start? Jeg har bare såvidt prøvd disse bilene, den manuelle virker vel litt friskere ja. Akkurat nå går den ikke på alle, men det må vel gå og finne ut av
Anbefalte innlegg