freddinoy Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jeg var innom en butikk en dag for å kjøpe meg en forsterker. Da jeg spurte om de hadde, sa han at de hadde bare èn igjen, en båtforsterker (Marine forsterker). Han sier at det er ikke noe forskjell på forsterkerene, eneste er bare at de står ikke på samme sted.... Etter litt "skruing" så er forsterkeren på plass, i bilen, og jeg setter på musikken... Det høres egentlig helt jævlig ut... CD-spilleren klarte å dra høyttalerne bedre! Så derfor lurer jeg på: er det forskjell på båt- og bilforsterker? Jeg vet ihvertfall at det var forskjell i pris, for det jeg betalte for denne forsterkeren kunne jeg fått en 10ganger bedre bilforsterker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Kan du gi "litt" meir opplysninger om forsterker, anlegg, innstillinger på forsterker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Alpine sine Pdx forsterkere fåes i både bil og Marine utgaver, de er helt like bortsett fra fargen, de til bil er sorte mens Marine er hvite. Ellers har de akkurat samme spesifikasjoner. Nå vet ikke jeg hvilken forsterker du har, men det høres nesten ut som om det er noe galt med den du har, jeg ville tatt en tur innom den butikken igjen og klagd, dvs om du har koblet alt riktig vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddinoy Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Kjøpte en av Boss sine. "Boss Marine" Riktige innstillinger osv.... Men jeg gikk inn å fikk igjen pengene, så nå blir det heller en som er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Anlegg pleier å ikke å høres noe særlig bra ut før de er justert. Hvordan har du stilt på forsterker? Hva mener du med "riktig justert"? Trenger litt mer utdypet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Forsterkerene er like i oppsett, men marine forsterkerene er belagt innvendig med silicone. For å være mere motstandsdyktige mot saltvann osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå