Olaisen Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hei, var ute en tur i kveld og skulle hente pizza. Ble stående bak en taxi i kø, da han plutselig bestemte seg for og rygge. Slepekroken hans traff på høyresiden av skiltet mitt fremme. Det er en stor bulk i skiltet og jeg kan tydelig se forskjell på høyden mellom høyre og venstre frontlykt. Regner med størfangeren har forskjøvet seg litt. Det var et ganske bra smell siden jeg sto stille med håndbrekket på. Er dette noe dere ville ordnet opp i privat eller tatt gjennom forsikring? Gjelder en BMW E46 med M-Tech 2 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Dette er jo helt tydelig ikke din feil da han har vikeplikt når han rygger. Skriv skademelding så er du helt sikker på å få dekket skaden. Taxien kan uansett gjøre en avtale med forsikringselskapet om å betale skaden selv for å slippe et eventuelt bonustap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Tror neppe Taxien vil ta dette på forsikringen, da de har noen helt sykt dyre forsikringer hvor bonustap ofte er døden Men for din del bør du jo selvfølgelig skrive skademelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Han ville ordne opp mellom oss dersom dette var ønskelig fra min side. Det kan også være greit med fagfolk og ordne opp i dette siden det kan være en del "usynlige" skader. Det humpet ganske mye i bilen min da han traff meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Han ville ordne opp mellom oss dersom dette var ønskelig fra min side. Det kan også være greit med fagfolk og ordne opp i dette siden det kan være en del "usynlige" skader. Det humpet ganske mye i bilen min da han traff meg. Når du blir påkjørt bør du ALLTID skrive skademelding og levere inn til forsikringselskap. Hans selskap vil da taksere skaden og fikse bilen din. De tilbyr forsikringstager å betale regningen selv for å beholde bonusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Legger ved noen bilder her som jeg tok. Ser tydelig forskjell på høyden mellom høyre og venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Men skrev du skademelding?? Det er ytterst viktig i slike tilfeller, uansett om det skal brukes forsikringsselskap eller ikke. Om han som kjøre på deg er uærlig og plutselig bestemmer seg for å la være å bry seg, så er det greit å ha skademelding med din og hans underskrift på.. Da kommer han seg ikke unna uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Han ville ordne opp mellom oss dersom dette var ønskelig fra min side. Det kan også være greit med fagfolk og ordne opp i dette siden det kan være en del "usynlige" skader. Det humpet ganske mye i bilen min da han traff meg. Når du blir påkjørt bør du ALLTID skrive skademelding og levere inn til forsikringselskap. Hans selskap vil da taksere skaden og fikse bilen din. De tilbyr forsikringstager å betale regningen selv for å beholde bonusen. + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 ja for all dell skriv skade melding .og få en takst er veldig viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzap Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Hvis du ikke fylt ut skademelding for skaden så trenger faktisk ikke taxi sjåføren betale noe som helst siden du faktisk ikke vil kunne bevise det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå