Gå til innhold

Julian's E34 525i: Ikke fullt så orginal lengre

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir helt konge med disse felgene! Du kunne lakkert senteret i gunmetal, og hatt kantene polert. Tror det kunne blitt snadder.

Skrevet

Ja blir noe gunmetal/ mørk grå-ish på senter, og vanlig sølv på kant :D

Tror det blir rått som bare det, spesielt på hvit bil :P

Nå tror jeg det kommer en haug med ting imorgen vis jeg er heldig :D

Skrevet

Mye jeg har bestilt på ebayen :D

Tror trunklipen kommer imorgen, blir handlig av lakk når jeg får rotet meg til det, samt verktøy for å få av dekselet.

Tror også det kommer en del småting jeg har bestilt, og håper på blinkys snart :D

Skrevet

Jeg har ikke fått det helt med meg men åssen senk skal du ha? Eller skal du senke den? :) Bruker telefonen nå så jeg orker ikke å rote det frem.

Skrevet

E34 er skikkelig godvogner. Hadde E30 før, og må si at E34 er både gøyere å kjøre og 10 millioner ganger mer komfortable :D Men E30 er skikkelig go-cart og kjempegøy å bruke en gang i blant :D også ser de jo garantert bedre ut enn E34 :mrgreen:

JADA RUBEN! :lol: Kjørte meg tom for bensin, fordi jeg ikke orket å fylle før jeg var nesten hjemme.. hehehe

Skrevet
De er god å kjøre, du må bare huske å fylle bensin, så er de grei :mrgreen:

Hahaha. :)! Synes E30 er helt fantastisk god å kjøre også jeg. Bedre enn E36 by far. Har ikke kjørt E34!

Skrevet

Joda det er de absolutt, men som bruksbil ville jeg ikke hatt det :lol: Altfor ukomfortabel for min del :P

Blir nok en E30 325 med tiden, som kosebil :D

Skrevet
E34 er skikkelig godvogner. Hadde E30 før, og må si at E34 er både gøyere å kjøre og 10 millioner ganger mer komfortable :D Men E30 er skikkelig go-cart og kjempegøy å bruke en gang i blant :D også ser de jo garantert bedre ut enn E34 :mrgreen:

JADA RUBEN! :lol: Kjørte meg tom for bensin, fordi jeg ikke orket å fylle før jeg var nesten hjemme.. hehehe

Helt enig i dette, følger spent med på videre fremdrift i prosjektet.. Konklusjon: Både E30 og E34 er kjempebiler, men angrer selv ikke på overgang til 5'er, nei! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...