Julianv Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Takk for hyggelige kommentarer Ja har troen på denne bilen
Julianv Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Da var trunk lipen kommet også, så blir det montering på onsdag
Julianv Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Enda flere greier kommet Må visst bestille ny girkule -.- Greide såklart å knekke senterfestet, så den kan vris rundt kjempelett
Julianv Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Hva mener folk om fargen jeg skal ha på selve kastestjernen? Gunmetal er jo sykt rått, men er det noe annet som kunne passet og, kanskje?
Julianv Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Har vært innom tanken Men tror det blir litt overkill.. Evt blir det jo svart, men tror det blir for mørkt. Kan jo gå overkill med signaloransje Trengte ikke mer en dette for å bli overbevist:
rublings Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Har vært innom tanken Men tror det blir litt overkill..Evt blir det jo svart, men tror det blir for mørkt. Kan jo gå overkill med signaloransje Trengte ikke mer en dette for å bli overbevist: Etter det bildet der er det ikke mye tvil
Turbo-HF Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Har vært innom tanken Men tror det blir litt overkill..Evt blir det jo svart, men tror det blir for mørkt. Kan jo gå overkill med signaloransje Trengte ikke mer en dette for å bli overbevist: Etter det bildet der er det ikke mye tvil +1, det var meget fint!
Julianv Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Må bare finne en fargekode til en farge som minner
Julianv Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Da var vinge montert og "tyskerbadgen" festet Veeeldig fornøyd med den lippen! Passet faen helt perfekt
rublings Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Ikke verst. Passet med ulakkert vinge. Hvis jeg skulle ha på den vingen tror jeg at jeg måtte lakkert, men passet med svart på hvitt. Tyskermerket ble selvfølgelig bra. Jeg vil ha mitt
316 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Ser at vi har kjøpt trunklip på samme sted, ja! Ser ut som din passet like bra som min! Brukte du lang tid på å montere den eller? Jeg tror jeg brukte 20 sekunder. Ble jaggu rett også!
Julianv Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Brukte vel 5 min fordi det er buet bagasjerom på E34 Så måtte få den perfekt på Likte looken meget godt. Ser nesten ut som noe som hører hjemme på en E30 eller E28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå