jon///M Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 lager en liten bilde tråd/små prosjekt tråd på min nyinnkjøpte 328ia. bilen er en 96mod 328ia cab med m-tech front, sideskjørt og m-tech difusor bak. m3 speil og bumperlister. den har sort skinn interiør i bra stand, stor kjørekomputer, 2soner klima, m-tech understell, 18" m-paralell felger osv.. bilder sier mer en 1000 ord. dette er gammle bilder fra tidligere eier så noen småting er jort etter disse bildene og før mitt eie. men skal få tatt noen nye en dag det er fint vær så jeg kan få gjitt den en orntlig vask. mine små planer for bilen frammover -oljeskift (utført) -oljefilterskift (urført) -luftfilterskift (montert) -plugg skift -service på ac da den ikke funker (utført) -fikse innertrekket på taket -skifte div klips her og der (ligger klart) -gt splittere forran (montert) -nye skiver/klosser (ligger klart) -orange blink forran (montert) -gul film på tåkelys nærlys og fjernlys (montert) -coilovers (ligger og vente på sommeren) -nye foringer/stag/ledd -m50b25 innsug (ligger klart) -bbs rc 8"x17" med polert kant og gull senter (sendt på oppussing) -oppgradere det orginale hifi anlegget -annen eksos.. (montert) dette skal taes litt over tid da jeg er lut lei skruing nå og bilen funker bra som den er, første pri er en liten service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 så fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 se der ja jon.. da vart det gubbecruiser på d da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 >-orange blink forran hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Ser veldig fin ut! Hva slags eksos er det på den, og hvorfor bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 så fint ut takk se der ja jon.. da vart det gubbecruiser på d da hehe, godt med en bil med skilter som kan brukes >-orange blink forranhmmm tror dette blir bra i kombo med gule tåkelys, nær og fjærnlys + gullsenter på felgene Ser veldig fin ut! Hva slags eksos er det på den, og hvorfor bytte? tror det er simons på den nå.. det er et lite rusthull i siste svingen før bakpotta, i første omgang blir dette fikset men vil bytte til noe annet etterhvert.. noen som har forslag til bra coilovere til en fornuftig pris? vil ha muligheten til og justere ned mye men usikker på om jeg vil ha hardhetsjustering da det er enkelt og justere seg bort slik at det blir fryktelig ubrukbart.. vil også at det ikke skal være altfor stivt, sliter litt med ryggen så må være mulig og kjøre bilen uten og måtte gå til kiropraktor etter hver tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Se her ja, tror nok god bilen har havnet i riktige hender! Liker planene dine. Pluggene er forresten skiftet for ca 2000km siden Dumt at jeg ikke visste at du ville ha gule tåkelys, park og kjørelys for jeg tok av det ca 1 uke før du kjøpte bilen, men men! Er enkelt og montere, fås kjøpt hos GS! Gleder meg til å se flere bilder av denne når du har fått på nye felger og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Der har vi gliset vi brukt nånn time for å hent å få heimatt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 felger og senk kommer vel ikke på før neste år. skal brukes frem til den skal inn til vinterlagring nå så blir det og sammle litt deler i løpet av vinteren og montere når den kommer ut av dvale skal innom steinkjer bil en dag og høre på pris for og få byttet alle foringene i bakstillinga + olje på kassa og diff da dette er en jobb jeg ikke gidder og begynne med selv. den virker også litt tungstartet noen ganger.. må ta opp coilene og se om det kan være fukt nede i tennrørene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 da er det bestilt noen småting.. har bestilt jom coilovers, nye orginale tårnlager forran og bak, nye orginale orang blink forran og gt splittere forran. vurderer og kjøpe dekk til bbs hjula også men usikker på hvilken dim jeg skal gå for, vil tro at 205/40-17 vil funke bra på 8x17" felg med 5serie innpress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Blir spennende å følge med her Du gjennomfører noen av planene jeg ikke fikk gjort, godt den blir tatt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 takk takk vet du foresten lakk koden den ble opplakkert i? det er vel orginal fargen bare mørkeste nyansen?.. men er den lakk koden anderledes en den som står under pansret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 da har jeg fått tårnlagrene, di blir lakt på hylla til coiloverne kommer. orangblink er kommet og montert, og gt leppa er kommet men ikke montert enda. må vel montere den etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Nice, men bilder da Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Samme lakkode bare mørkeste nyanse! Fant forresten et dårlig mobil bilde av bilen med gul film på lyktene. Tatt ca 1 mnd før du hentet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå