Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd det nei. Har prøvd med både skole dataen og min private. Men stoppet opp på samme plassen. Men som sakt så har jeg testet det på flere forskjellige måter, både med multimeter og bare se over kortet at alt er sottet riktig vei og lignende. men denne testen skal jo egentlig gjennomføres, men blir vanskelig når Tunerstudio ikke vil " svare ".

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er bare snakk om hyperterminal her, eller den innebygde versjon i TS som kalles for miniterminal. Har ikke prøvd den selv før i går kveld. Men jeg tviler på det egentlig er noe problem. Å kommunisere med MS2 prosessoren har han vel enda ikke prøvd.

Skrevet

Så i går at oljelampa begynte å lyse/blinke. Så jeg gjorde det vanlige å peila olja, den viste litt over medium. Når jeg fylte på olje sist, fylte jeg til der den viste nå, så den har ikke brukt noe olje og synes det er rart at lampa skulle komme på nå. Tror også tomgangs-regulatoren min er gåen. Den går på høyt turtall når den er kobla i, også går den passe fint når jeg kobler ut ledninga. Den driver også å durer/vibrerer når jeg ikke har på tenninga så batteriet blir utladdet.

Noen som veit hva som kan være årsaken til dette? :)

Skrevet

Begynner å ligne på datasprut nå! Plages litt med å få den koblet opp til dataen, men får det nok til etterhvert. Så at det var noe jeg hadde glemt å lodde så kan nok være derfor.

Må selfølgelig legge ut et bilde :)

7p326tzhdaq7is3o1943.jpg

Skrevet

Hehe, må le litt av alle som ikke har troen på at du skal klare å lodde dataspruten. Greit nok, du er 16 år og har ikke gjort det før, men hvordan skulle du ellers lære det liksom? :P

Uansett, jeg har troen på at dette blir bra! Stå på! :D

Skrevet

Hehe, sjønner jo egentlig at de blir skeptisk når dem leser at en 16 åring skal lodde datasprut alene, men som du sier, en plass må man begynne. Er bare å ta seg god tid å følge trinnene. Jeg har også troen på dette, å takk for positiv tilbakemelding! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...