martinwenberg Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Dette er da min Bröhan Exclusive Edition E30 320i Touring 1989mod. Bröhan Exclusive Edition ble levert med originalt 154hk og M-Tech understell. E30'n er til oppussing og turbobygg Deler jeg fikk med bilen - Helt nytt turbokit - senkefjærer - Angeleyes, spredere etc.. Planer for bilen videre - Bygge om til turbo - Lakkere/pusse det meste av rust - Nye felger - Sette på coilovers Er nok mere som skal gjøres for og få bilen strøken. Er litt innvendig av interriør som skal byttes og men får ta det etter hvert. Takker for svar og håper på positive tilbakemeldinger! Noen bilder av bilen (beklager bildekvalitet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Dette blir kult! Lurer på hvordan "Edition" det er som har de dekalene, kanskje noen som vet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Jepp! Når jeg var og så på bilen , sto det noe på siden. Husker ikke helt hva. Tror det blir et bra prosjekt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Står det ikke noe med hvit skrift over blinklyset på skjermen? Kanskje det er noe med hvilken ''Edition'' dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 så ut som ett flott prosjekt : D digger touring : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Står det ikke noe med hvit skrift over blinklyset på skjermen? Kanskje det er noe med hvilken ''Edition'' dette er? Veit ikke helt. Skal finne ut av det når jeg henter bilen neste torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 så ut som ett flott prosjekt : D digger touring : ) Takk takk hehe jaa liker dem godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Da har jeg endelig fått bilen hjem etter flere ukers venting! Ser nå at det er en del ting som må fikses og mesteparten er det elektriske. Merket på kjøreturen at den var unormal varm og temperatur måleren fungerer heller ikke. Men ellers ser det ut til og bli et bra prosjekt! Fikk med mange esker med turbo, angel eyes, spredere osv. Legger ut et bilde av kjøringen Beklager bildekvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Feit E30 dette, allerede før du er begynt med prosjektet Gøy å kjøre og jammen ble jeg ikke med på bildet også Bröhan Exclusive Edition dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Hehe takk Jaa var en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Har montert Angel eyes lyktene jeg fikk med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 neeeeiiii, angel eyes på E30 er fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Hehe, fulgte med bilen så dem funker midlertidlig. Men blir nok sorte DE etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Du har ikke ei tåkelykt og den "trakta" på siden, til passasjersiden, i delelageret som du ikke trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå