Tommen325 Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Blir ikke kvitt tikking hvis du kjøper en ny M20. Di tikker litt uansett!
E30_Dale Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Kul denne touringen, mye effekt er det snakk om her da?
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Det er bare en og en som åpner av gangen. Men de overlapper hverandre litt, så det der kommer bare an på åssen kammen står. står riktig pluggledningene dine da?Har du husket å hatt på jording mellom motor og rammevange? Kan få litt rare syndromer hvis den ikke er på. Okei, da er jo den saken grei Ja, pluggledningene står på riktig plass, og er jord fra motor og til rammevangen
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Blir ikke kvitt tikking hvis du kjøper en ny M20. Di tikker litt uansett! Hehe, er vell sant det. Men har lyst på b25, også bygge turbo på den. Der er det jo 500cc og noen hester ekstra enn hva som er i b20
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Kul denne touringen, mye effekt er det snakk om her da? Takker . Akkurat nå har jeg ikke peiling hvor mye effekt jeg får ut av det her. Men har lyst å nærme meg 300-350hk med b25, turbo og dataspruten. Edit: Men tror jeg kan få sirka 250-270hk med motoren jeg har nå. Tenker på 1bars ladetrykk og datasprut for å få finjustert motoren
truckdriver Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 haha hæ? Kanskje jeg skreiv det feil? Men har laget 2 nippler som jeg henter vakum fra. Sånn at jeg får vakum til turbotrykksmåler og dumpventil. Borret 2 hull i innsuget, gjenget opp og satt i 2 nippler. For å få det skikkelig tett tok jeg tec7 rundt Så du har ikke nippel for å montere den viktigste slangen, som går til map sensoren på MS? Den er viktigere enn både tilkobling til turbotrykkmåler og fjortis ventil. Tilkobling til map sensor og bensintrykksregulator er så viktig for motorens helse at de helst ikke bør deles av andre komponenter. F.eks ett T kryss på slangen til dumpventil for å hente mapsignal er litt fyfy.
Azeton Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Ja, å bruk gjerne et gammeldags bensinfilter på slangen som går til MAP sensir
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 haha hæ? Kanskje jeg skreiv det feil? Men har laget 2 nippler som jeg henter vakum fra. Sånn at jeg får vakum til turbotrykksmåler og dumpventil. Borret 2 hull i innsuget, gjenget opp og satt i 2 nippler. For å få det skikkelig tett tok jeg tec7 rundt Så du har ikke nippel for å montere den viktigste slangen, som går til map sensoren på MS? Den er viktigere enn både tilkobling til turbotrykkmåler og fjortis ventil. Tilkobling til map sensor og bensintrykksregulator er så viktig for motorens helse at de helst ikke bør deles av andre komponenter. F.eks ett T kryss på slangen til dumpventil for å hente mapsignal er litt fyfy. Slapp av. Har nok nippel til mapsensor og
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Ja, å bruk gjerne et gammeldags bensinfilter på slangen som går til MAP sensir Okei, skal huske på det når jeg monterer spruten
martinwenberg Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Bilen er ikke helt frisk for tiden. Den smeller og herjer når jeg nærmer meg 1500rpm, og kan ikke gå over det. Den går fint på tomgang. Håper det er noen her inne som veit hva som er feilen! Video om hvordan den holder på: http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... tWi-Fi.mp4 Har sjekket dette - rotor -fordelerlokk -plugger -LMM -Tomgangs-regulator -falskluft -bensin Det som er nevnt over her funker som bare det. MEN ble tipset om å se på triggersensor, så her er noen bilder.
TurboX Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Lambda? Sjekk også tempføler til motorstyringa, den har laget litt krøll her. Blå føler på termostathus.
martinwenberg Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Fikk "ny" triggersensor idag. Monterte den nå nettopp, men ble ikke bedre. Har byttet blå sensor på termostathus, men ble ikke bedre da heller. Er ganske lei av feilsøking nå! Flere som har noe tips?
Pedi Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Fikk "ny" triggersensor idag. Monterte den nå nettopp, men ble ikke bedre. Har byttet blå sensor på termostathus, men ble ikke bedre da heller. Er ganske lei av feilsøking nå! Flere som har noe tips? Har du målt sensoren da? Skal vel ha 560 Ohm +/- 56 ohm mellom pin 1 og 2. Husk å ha korrekt avstand til triggerhjul.. MEN... nå har har jeg ingen peiling på MS, men hvis du kopler trigger til MS - har du tatt høyde for 60-2? (var det ikke slik det var? Er så mange år siden sist... ). Jeg vet ikke om det har noe å si for MS, men for Haltech E6X så hadde det iallefall noe å si.
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Han har ikke koblet opp sprutet enda.. Men kan det være lambda'n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå