hhuseboe Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30549125 Noen som har noe info på denne ? Er vell en av få i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Det finnes etterhvert ganske mange E10 Turbo i Norge selv om kun 1672 stk. ble bygget i perioden 1973-74. Ganske mange er ombygget fra f.eks 2002 tii og noen har fått en mer potent og sofistikert S14B23 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Ok. Men denne i annonsen, er den orginal turbo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Den tror jeg er original. Sjekk http://02classic.no/news.php Der er det helt sikkert noen som kjenner denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cslarntsen Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Den er orginal ja og om jeg ikke husker helt feil kommer denne ifra England. Tror det er mellom 10 og 15 stk org 2002 turboer i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Han bor i samme by som meg. Den er original den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Har sett denne noen ganger, og den ser veldig bra ut, uten at jeg har gransket den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Snakket med eieren på mail, tror han kommer på forum og prater litt om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffy65 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hei. Ja bilen er fin den. Original utgave med chassi nr fra 1974. Hatt den i 3 år, byttet diverse i bremser, styring etc. Original KKK turbo som er ganske avslappet fram til rundt 4000 omin. Etter dette er det bra skyv. 170hk og ikke for mye vekt. Jeg beskriver bilen som en fin bruks-kose bil. Det er bare å ta kontakt for nærmere opplysninger. Nærmer seg desverre tid for å parkere for sesonongen, så dersom noen vil se og prøve kan det være greit å ikke vente for lenge. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Der var du ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Lov å spørre, når du har en så grisefeit bil, hvorfor legger man ut bilder som en 10åring kunne redigert bedre? 330d reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Jeg ville også sett bedre bilder av den, ikke minst innvendig samt motor. Men dette er en slik bil man burde dra å se på å ikke kjøpe "usett" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Kan jo feks hende at han ikke bruker internett så mye vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffy65 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hei Ja, jeg vil vel si at jeg ikke er best på hverken bilder eller redigering. Kanskje jeg skal slippe til min sønn:-) Nei, spøk til side, jeg mener at dersom man er interessert så er det beste å komme en tur å ta en kikk. Evt dersom man bor langt unna, kanskje man kan få hjelp av noen som er BMW interesserte i nærheten til til å ta en kikk på forhånd? PS, kan være int i innbytte i enten en rimeligere artig bil, eller kanskje en kone bil som kan brukes året rundt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 utifra bildene så ser den iallefall veldig fin ut, sikkler sjæl etter en 02turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå